Hantverksmässa

Imorgon så ska ALLA Byskebor med omnejd som läser detta komma till byagården i Båtvik. Där har vi nämligen en hantverksmässa som ni inte får missa!!! Inga loppisgrejer eller skrot utan riktigt fina grejer. Så Sara, Sandra, Lisa, Ida, Lillemor, Sarah L, Linda Bystedt, Frida, Pia och alla ni andra...nu är det bara att avboka alla planer för morgondagen o pallra er till Båtvik mellan 12-15 :)!

Jag kommer bland annat stå och sälja finfina smycken som en fd jobbarkompis till mig gör.
 


Agnes dagisfröken ska sälja hur fina virkade barnmössor som hellst. Jag tänker då shoppa (minst) en iaf!  

Nej gusis...här har jag inte tid att sitta. Har ungefär en biljard grejjer att ordna inför morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska på loppisen i piteå i morgon men om vi kommer hem i tid så ska jag komma förbi..

2008-05-30 @ 21:21:25
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Theres

Gillar verkligen iden med text på väggen, ni verkar ha en passande stil för det hemma. DEt kommer bli supersnyggt. Har själv planer på att trycka upp foton på canvasduk till det nya vardagsrummet och jag gissar att motiven drar åt samma håll som dina... ;) Jag kommer nog troligtvis att fortsätta skriva i bloggen lite senare. Det känns bara som att det är så mycket på g nu + att jag blev tvärless på att så få skriver något. Så tack för att du skriver! =)

Lycka till med försäljningen, hade jag läst det här tidigare så hade jag nog packat mig in i bilen och kursat till Båtvik. Blommsmyckena verkar jättefina!

Kram

2008-05-31 @ 13:51:22
Postat av: Pia

Hej!

Hade tänkt komma och kika idag, men Matte var o jobbade i garaget i Bureå och kom inte hem förrän vid halvfyra... hoppas allt gick bra!

2008-05-31 @ 23:53:16
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Rackarns! Jag läste de nu först... Har vart i stugan. Funderar på resa till Bulgarien. Något gott att säga om de?:-)

Kram

2008-06-01 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0