Home sweet home

Ja då är man hemma igen!

Konstaterar att jag måste vara grymt hemmakär för jag verkligen njuter av att komma hem. Så är det varje gång! Komma hem till mitt å mina grejer! Det finns inget bättre! Fast det kändes bra vemodigt igår morse när de sista grejerna trycktes in i resväskan och resan hem till Sverige var ett faktum!

Resan har varit super! Verkligen! Strålande sol å värme, runt 30 grader hela veckan, god mat, god dryck och glatt resesällskap! 

MEN...jag kan instämma en hel del i de citat jag skrev om tidigare där folk som varit där berättade hur de upplevde resan och hotellet. 

Hotellet låg verkligen ute i ingemansland. Öde var bara förnamnet! Närmaste "civilisation" låg en halvtimmes promenad därifrån och där fanns det endast någon ynka liten skitbutik och knappt någon vettig restaurang. Vi gick in dit en kväll för att pröva maten men o herre jisses vilken katastrof! Det blev desto mer dricka ist vilket satte sina spår hos en & annan i sällskapet (nämner inga namn eller händelser)!!! Den kvällen så var det helt barnfritt då de äldre i sällskapet ställde upp som barnvakter åt suntrips småkids. Det var resans helt klart bästa kväll...att få sitta i lugn å ro utan att jaga en vild 2-åring!  


Hotellet i sig var hur flådigt som hellst men ett riktigt fuskbygge säger de som förstår sig på sådant. Läget var helt underbart med stranden som närmaste granne. Utsikten ska vi då definitivt inte klaga på, ja från ena hållet av hotellet kanske ska tilläggas. Stranden var fin på håll men bedrövlig vid närmare åskådan varav ingen av hotellgästerna valde att ligga där på dagarna. Hotellpoolen, som för övrigt var jättefin, blev vårat tillhåll under veckan. 
 

Nej, jag skulle inte rekommendera någon att åka dit. Faktiskt inte! Nu var vi ju så pass många (27 stycken!!!) i sällskapet och hade så kul just därför.Men att åka dit i ett mindre sällskap...nej fy 17!


...det kommer fler bilder. I vanlig ordning så strular blogg.se när jag ska lägga in bilderna så jag återkommer ev senare ikväll med fler. Tog "bara" en si så där 400 stycken allt som allt under veckans gång ;)! 

Ikväll är det jobb på schemat. Trist men det är bara att gilla läget att verkligheten och vardagslivet väntar igen! Men nu så blir det att inta horisontalläge på altanen. Vi kom hem lagom till att sommaren nått norrland :)!!!


  


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem! Skönt att höra att ni haft en härlig vecka, nu torde du väl vinna brun-bränne-ligan :-)



Angående imorgon på smyckespartyt: Finns det ett bord (typ matbord) eller något liknande? Är bra då man ska lägga upp smyckena

2008-05-28 @ 11:30:41
Postat av: Jessica Marklund

Välkommen hem! Tittade in på din blogg och välkomnar dig att kika in på min, eller rättare sagt Leo's sida! Ha det! /Jessica

2008-05-28 @ 17:29:35
URL: http://leossida.blogg.se/
Postat av: Tessan

Äntligen är ni hemma! Det är så tomt när ni är borta! =) Ni verkar ha haft det bra på semestern. Ser fram emot fler bilder! Kram!

2008-05-28 @ 20:17:12
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0