Ready or not?

Blir man någonsin färdig? Med packningen menar jag. Cheesus christ vilket meck innan allt är med. Jag kommer hela tiden på grejjer som jag glömt packa och innehållet i väskan bara växer å växer trots att jag tagit bort massa av mina kläder. Nåja, det brukar lösa sig tillslut.

Jimpa rafsade ihop sina kläder i sin väska på mindre än en halvtimme ikväll. Då har jag även räknat in tiden han strök sina skjortor i den halvtimmen!!! Hur lyckas man? Själv så har jag hållit på i över en månads tid :-(!!!

Idag har vi städat o röjjt här hemma så vi har ett fint å rent hus att komma hem till. Minsta hjälpredan har dammtorkat frenetiskt och hjälpt mamman med dammsugningen. Hon var så grymt söt där hon gick igenom HELA vardagsrummet och drog dammsugarn fram o tillbaka. Det är en duktig tjej vi har!



Ja img vid den här tiden så är jag far far away! Så j*vla skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Nattie

Trevlig Resa!!!

2008-05-20 @ 08:49:11
Postat av: Sandra R

Hur klarar du av att börja packa en månad i förväg? Jag börjar göra en lista två veckor i förväg och sen bockar jag av den dagen före resan. Men det är ju jag och du är du. :-)

2008-05-20 @ 09:14:58
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Theres

Ha det så skönt i solen!

2008-05-20 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0