Svartjobb sökes...

Ja efter gårdagens stadsrepa till Piteå så skulle jag behöva ett svartjobb för att överleva månaden ut! Haha, nej riktigt så illa är det inte! Men jag vågar lugnt påstå att det var länge sedan jag shoppade så mkt på en å samma dag!

Jag, Sandra o svärmor drog till Piteå för att fylla på sommarens och kommande utladsresans garderob. Samtliga brudar/tanter fick sig en lätt släng av "pretty womanupplevelse", spec Sandra som kammade hem flest shoppingpåsar av oss alla!!!

I mina påsar hamnade:
- två sommarkjolar, en grön å en vit.
- ett par svarta 3/4 brallor
- ett randigt tublinne
- ett par ballerinadojjor
- EN SVART (ja, d blidde ingen brun) SKINNJACKA!!!! YEEEEES!
- tre linnen o ett par shorts till minstingen i familjen.
- en cardigan
- ett svart lite längre linne
image786

Men ojojoj så mkt mer jag hade kunnat shoppa! Jag hittade bl a skor till förbannelse som jag velat ha! Och kläder oxå för den delen. Men det får bli i ett senare liv :)! Det här fick räcka för denna helg!

Jag är så himlarns glad att jag hittade en jacka till slut! Hade väll i princip gett upp hoppet om det. Denna visade sig dessutom vara på rea vilket inte var helt fel!

...och jag som inte skulle shoppa så mkt!!! Ooooops!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hahha jag var med i Piteå igår men jag såg inte till dig.
Skorna du köpt har jag med fyndat. Visst är dem sköna:-)
Kram

2008-05-04 @ 18:14:22
Postat av: Lisa

Vad nice att få shoppa loss! Förstår att ni hade en härlig dag! Kul att du hittade så mycket fint!!

2008-05-04 @ 21:17:16
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Cailey & Mamman

Ja visst äre skoj att shoppa? Och jag som har vunnit storkovan på Lotto nu kommer att shoppa ihjäl mig!!! Jisses!

2008-05-04 @ 23:54:36
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Theres

Det är så himmla kul att shopppa när allt verkligen klaffar och man hittar precis det man vill ha. Jag var på stan för ett tag sen och såg många fina plagg som jag skulle vilja ha. MEN... det löntes ju inte ens att prova när man har magen i vädret. Anar att det blir storshopping sen i sommar när liten har behagat sig att komma ut! Kram

2008-05-05 @ 09:10:27
URL: http://www.nogg.se/tezz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0