Vår kära vår

De goda dagarna fortsätter i norr :)!
Jag kan definitivt inte klaga på vädergudarna under min fyra dagars ledighet!

Idag blåser det dock en del men det var härligt ändå att vara ute. Jimpa monterade torkvindan i helgen och är inte det ett klockrent vår/sommartecken så säg! Det finns inget mer underbart än att få hänga ut tvätten. När vi flyttade från lägenhet till hus så var just det en av de saker som jag såg mest fram emot. Man är lite vriden ;)! 

Vi (jag o lilla hjälpredan) har rensat klart i rabatterna idag och satt lite sommarblommor i krukorna. Jag tyckte att det var dags att byta ut vinterljungen. Säkerligen så kommer sörlänningarna att skratta nu men jag såg att mina perenner, bl a liljorna, börjar komma upp lite smått:





None

NoneNoneNone


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Härliga bilder, speciellt den stora med spade och hink. Du är duktig du!

Det är kul att läsa att du också uppskattar att vara ute i naturen, varenda lediga stund du har verkar tillbringas under bar himmel.

Kram kram

2008-05-05 @ 19:08:45
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Annelie

Här blommar tulpanerna :-)

2008-05-05 @ 20:30:36
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Har lånat några bilder av dig igen, för mina bilder bara krånglar. Satt uppe till halv 2 inatt för att få in bilder och när jag äntligen var klar och skulle spara, så försvann hela skiten!! Du, ni får gärna låna våran bil fler gånger.... =)) Kram!

2008-05-05 @ 21:20:05
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0