Äntligen hemma!!!

Gusis så skönt det var att komma hem idag. Vanligtvis så brukar jag inte ha sådan hemlängtan men nu när det känns som jag knappt varit hemma något alls den sista tiden så var saknaden efter hemmaplan stor! Senaste lediga dagen hemmavid var för 1 1/2 vecka sedan och det känns!

Men dagarna i Umeå har varit super. Hotell, jätteintressanta & lärorika studiebesök, restaurangbesök, bio, shopping och lugna stunder på hotellsängen med ett antal skvallerblaskor har bland annat hunnits med sen i måndags. Så jag ska inte klaga! Men som sagt...jag klagade inte över att få komma hem heller ;)!

Hemma så möttes jag av en miljon kramar & pussar av lillgumman som var överlycklig över att se sin mamma igen. Förutom en kortis på söndag kväll så har jag vi inte setts sen i lördags morse. Det är lååång tid sett ur en mammas synvinkel!



Ikväll så har vi beskådat förödelsen på våran tomt. Det ser rent ut sagt förjävligt ut!!! Fast det må vara för jag vet hur slutresultatet förhoppningsvis kommer att bli! Fiiiint...och jäkligt efterlängtat!



TUSEN, TUSEN TACK kära ni för alla gratulationer i förra inlägget. Verkligen jättekul att mötas av!

Det har varit lite svårt att skriva här de sista månaderna för det enda jag gjorde under ett par veckors tid var att sova-sova-sova. Bortsett från att jobba då förstås. Jag har varit så sjukligt trött och osocial att det räcker och blir över. Nu så har den värsta tröttheten lagt sig och jag börjar känna mig som en människa igen. Någolunda iaf! Men jag har inget minne att jag var så här gruvligt trött förra gången jag var gravid. Fast då hade jag visserligen ingen aktiv 2-åring i huset heller.

Jag är i vecka 15 nu. "Bäbinen", som Agnes säger, är beräknad till april.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

:-) Kul att läsa att du haft det bra på din lilla "resa". Såklart att du var saknad hemma och att din saknad var lika stor.

Vad ska ni göra på/med tomten? (blev lite nervös av att se Agnes sitta i fönstret sådär. Vadå, jag, hönsig?)

Förstår också att det är skönt att ha kommit ut med nyheten så att du slipper gå och smussla.

Ha det fint, kramkram

2008-10-22 @ 21:22:48
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad stor Agnes har blivit! Vi måste verkligen ta och ses snart!

2008-10-23 @ 09:10:29
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej!



Såg jag dig på stan idag vid 15?

Kram

2008-10-23 @ 17:47:23
Postat av: Johanna

Lillemor: Ja det kan nog stämma...jag passerade schtaaan precis då! Men jag såg inte till dig. Fast jag hade väll tunnelseende som vanligt.

2008-10-23 @ 22:14:19
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag kom från MQ hållet hann se en skymt av dig men var inte säker:-)

Kramkram

2008-10-24 @ 12:34:28
Postat av: Johanna

Lillemor: Jag gick igenom stan utanför arkaden så det stämmer finfint! Hojta till nästa gång vettja!

2008-10-24 @ 15:09:37
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Lillemor

De var på så långt håll och jag var inte säker. Men jag lovar nästa gång:-)

2008-10-25 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0