Badlycka i svartvitt




Så var även denna helg slut. Kanske inte den bästa men helt okej.

Jag blev inte sjuk å liggandes som jag befarade i fredags men jag har för den delen inte blivit bättre heller. Sååå drygt att gå och känna sig halvvissig med minimal ork, nästäppa och jordens tryck i huvudknoppen. Nåja, får glädjas över de ljusa stunderna som det faktiskt bjöds på i helgen trots min formsvacka :)!

Och nu så är den här igen...min osociala week of hell! Det känns som som den faller in alltför ofta! Jag pratar om min schemavecka nr 5, en vecka fylld med varannan dag kvällspass-dagpass-kvällpass-dagpass osv. Översättningen lyder pigg-död-pigg-död. Ja ni fattar nog! Jag måste verkligen försöka ändra mitt schema så att denna schemavecka blir någolunda dräglig. Den som la mitt schema kan inte ha varit vid sina sinnes fulla bruk. Nåja, nu är det bara att gilla läget! 

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Det kan inte redan ha gått så många veckor sen din senaste megajobbvecka?! Var tar tiden vägen? Jag hoppas att det går bra och att du piggar på dig helt och fullt.



Söta bilder på badtjejen. Är det nagellack jag ser på hennes fingrar?



Ha det bra, kram

2008-10-13 @ 10:11:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder! Hoppas veckan går bra trots förkylningen!

2008-10-14 @ 10:21:48
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Mikael

Vilka underbara kort hoppas du mår bättre med snuvan



kramar Mikaela

2008-10-14 @ 13:30:15
URL: http://www.nogg.se/yttervik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0