En härlig innedag

Igår så önskade jag att det idag skulle vara sånt där underbart väder som det varit här i norr den sista tiden. Att vi skulle få en ledig fin dag fylld med uteaktiviteter. Men imorse så vaknade vi till det kallaste och gråaste väder som vi haft på länge. Med lite duggregn oxå som bonus ;)! 

Men det tråkiga vädret kändes inte så hårt för det är trots allt rätt så skönt att bara känna lugnet inne för en gångs skull. Bara göra det som faller en in. Idag så har det blivit minsta möjliga. Lite tvätt, lite disk och lite städ har betats av på listan. Vi har även hunnit förbi Frida & Lourens nya lya och fick oss en husgesyn och en kaffetår. Det kommer att bli sååå fint när de är klara med alla projekt!

Jag blir alltid så sugen på att göra om hemma när jag är hos andra som håller på med renovering. Detta trots att vi har tokrenoverat i 3 års tid. Det som är aktuellt hemma i Båtvik nu i höst är inköp av lite nya möbler (tv-bänk, hallmöbler, garderober, vardagsrumsbord) och annat krims krams som jag spanat in. Kanske något gardinsbyte oxå om jag hittar några passande tyger. Jag har många ideer i huvudet för hemmet nu! 

   

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Men människa, hur orkar du tänka på allt som ska göras!? Jag blir trött av att bara läsa. :-)

Ha en lugn kväll som avslutning på dagen.

2008-10-02 @ 20:08:05
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Spådam Annki

Hej, jag vill önska dig en trevlig helg!

Kika gärna in på min blogg och släng iväg en kommentar så har du gjort dagens goda gärning.

Stor-Kram Spådam Annki

2008-10-03 @ 02:34:07
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej.

Jag fortsätter med bloggandet.

Kramar Marie

2008-10-05 @ 21:05:07
URL: http://mkfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0