Min alldeles egna dag

Nu väntar en årstid som jag fullkomligt HATAR!

Dvs tiden mellan höst och den "riktiga" vintern. Det är grått å trist...mörkt större delen av dygnet å kallt som 17. En period som jag skulle kunna stryka ur almenackan varendaste år.  

För att se lite ljus i denna mörka depptid så bestämde jag mig för att ta ut en halv semesterdag i mitten av november som ska ägnas enbart till johanna-gillar-å-behöveraktiviteter.

Så nu är tid för en makeover hos frissan fixad och därefter väntar ett välbehövligt besök på stadens spa. Har ännu inte bestämt mig för vilken behandling jag ska välja men det lutar åt en aromamassage...

Total avkoppling för både kropp och själ. Mjuk skön avslappnande aromamassage som löser spänningar, eliminerar gifter och fyller kroppen med energi. För ansiktet ingår en lättare behandling med fukt och näring. Avslutas i stillhet inbäddad i värmefilt. Dusch och vårdande efterprodukter.
 

Var även lite sugen på att testa deras hot stone-behandling...eller kanske enbart en klassisk massage+ansiktsbehandling. Fast å andra sidan...alla behandlingar de har låter ju bara för underbara
 








Det är bara att konstatera. Måbradagar unnar man sig själv alldeles för sällan.
Men det ska det bli ändring på!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken lyx!

Och vad skönt att du unnar dig den.

Bra, tycker jag!

2008-10-27 @ 20:40:29
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad härligt det lät! Själv unnar jag mig aldrig sån lyx, måste nog bli ändring på det!

2008-10-27 @ 21:57:41
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anna B

Är en person som fullkomligt älskar både höst och vinter, men skulle gärna ta ett massagepass! / Kram Anna

2008-10-27 @ 22:18:47
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Lisa

Det låter underbart med en helt egen "lyx-dag", bra tanke, man ska ta hand om sig..

2008-10-28 @ 18:54:47
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0