Fynd!

Två bordslampor shoppades idag för den blygsamma summan 98:-. Det kallar jag kap, ett kap som jag blev väldigt nöjd över dessutom! Å vad jag älskar att fynda! De fick flytta in i vårat sovrum där de blev så fina, så fina :)! Nu får jag hålla i plånkan resten av månaden för shoppingsuget är större än någonsin då jag haft riktiga budgetmånader sista tiden och fått hålla igen en aning. Fast liiite mer shopping hade jag tänkt mig. Typ på fredag :)!
Denna månad så fick jag min första heltidslön sen november förra året. Behöver jag kommentera att det kändes riktigt skönt?!!



Img så är jag ledig. Min enda lediga dag den här veckan. Sen väntar ett fullspäckat schema med jobb fre-lö-sö-må. Utöver jobb så ska en personalfest i Luleå klämmas in. Fast det ska bli riktigt skoj att träffa Jimpas jobbarkompisar. Jag har ju bara träffat 2, 3 stycken tidigare.

Jag känner att jag börjar komma in i heltidslunken nu. Har vant mig med tanken på att nästan all vaken tid (inte riktigt all kanske) spenderas på jobbet. Fast det är inte så farligt som det låter. Bortsett från vissa punkter då som jag INTE har tänkt traggla om igen. Det är lagt åt sidan nu.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vilka snygga lampor!! Och vilket snyggt pris på dom! =) Låter skoj med personalfest i Luleå! Kommer säkert att bli riktigt roligt, för dom fd yrkesmilitärerna jag träffade på bröllopet i lördags var nog dom trevligaste människorna jag har träffat!

2008-10-01 @ 21:57:28
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Sofie

Fattar känslan vad gäller jobbet. Men jag tror inte att jag orkar traggla det längre heller.



2008-10-01 @ 22:59:16
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: kreativ-linda

Men gud vilken snygg lampa! Snacka om fynd!!! Förstår att du är nöjd :)

2008-10-01 @ 23:48:16
Postat av: Sandra R

Vilka snygga lampor och vilket härligt sken!

Hoppas din dag blir fin och att du hinner ta det lite lugnt innan mastodonthelgen.

2008-10-02 @ 09:49:57
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-03 @ 20:41:58
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0