Någon är redo för vintern...






















Hualigen så kallt vi har haft i norr idag!!! Men det är bara att anpassa sig för det lär inte bli något varmare framöver!

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu. Mycket jobb i kalendern. Imorgon väntar planeringsdag på jobbet följt av middag i kollegors sällskap. Kul att komma ut lite på egen hand efter fyra dagars intensivt umgänge med en 2-åring :)! Man blir lite trött i huvudet av allt mamma-mamma-mammasurr!

JAg måste bara visa er...satt precis och kollade på lite gamla gravidbilder. Det är inte klokt vilken skillnad det är är på magen denna graviditet jämfört med förra. Den här bilden är från när jag var i vecka 30. Precis så där "stor" känner jag mig nu i endast vecka 16!!!. HELT GALET!!!

 
...man kan inte annat än undra hur det här ska sluta!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Så söt gullungen är! Det tog ganska lång tid i går kväll, att få upp värmen när jag var ute och gick. Angående grav.mage så tyckte jag att det gick mycket fort med Adrian, men superfort med Klara. Jag brukar säga att dagen efter själva befruktningen så syntes det. Hahaha! Ha en underbar dag! / Kram Anna

2008-10-30 @ 07:15:59
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Pia

Kan du inte lägga in en NU-bild bredvid den andra så vi kan jämföra?

2008-10-30 @ 11:07:53
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Fina Agnes!

Sicken söt liten mage du hade förra graviditeten. Klart magen blir lite större den här gången, den vet ju om vad som ska hända och då är det bara att svälla ut på en gång. ;-)

(Vi fick första snön idag. :-))

Ha det fint, kramis.

2008-10-30 @ 20:41:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ha Ha, vilken minimage! Såg just en bild på min egen mage då jag väntade Astrid, och shit vad stor den var! Då vet jag ju ändå att jag var ÄNNU större med Anja... Tänk vad man hinner glömma!

2008-10-30 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0