Några av aftonens funderingar...

* Är det rimligt att förbruka en hel flaska nässpray på 3 dagar?
Ser bara min kompis jättesvullna och nyopererade näsa framför mig. Inte bra!

* Undrar frustrerat varför ledningen sitter inne med info om våra nya löner när vi vet att de är klara med dem?
Kan det bero på att höjningen kommer att bli pinsamt liten eller en nice suprice? Gissar på det förstnämnda!

* Kan man hota försäkringskassan utan att det blir påföljder?
Som ni förstår så sitter de FORTFARANDE inne med augusti månads utbetalning. Lite lätt irriterande!

* Grämer mig förtfarande över sjuksköterskestudenten som satt i vårat personalrum när jag kom idag och vid frågan om vem hon ska ha som handledare svarar dig!!!
Sådant kan ju vara bra att få vetskap om innan!

Nej nu är det bingen som gäller för en som ska upp före soluppgång img!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, många mindre roliga saker på en gång!



Jag skulle inte vilja komma på jobbet och inse att jag är handledare utan att ha hört ett ord om det innan. Men det går säkert bra! :)



Försäkringskassan är ju grymt dåliga! Hörde att vissa barnfamiljer t o m blivit vräkta för att de inte kunnat betala hyran när det är FK:s fel! Helt galet.



Hoppas allt löser sig till det bästa!

2008-10-13 @ 23:41:59
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Nattie

Som svar på din första fråga - ja det är helt rimligt att konsumera en flaska nässpray på tre dagar, det funkar t o m att tömma den snabbare än så. Fråga mig, nässprays junkin ;)

2008-10-14 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0