Regn & rusk

Reeeeegn i norr idag!

Men vi har gjort det bästa av dagen...småpyssel i hemmet och en avstickare till min mormor och avnjutit hennes nybakta bullar. De bullarna är lätt de grymmaste jag vet! Jag har verkligen försökt att få mina lika goda som hennes men jag har insett, att jag är definitivt ingen bullmamma :)!

Ikväll så väntar kalas för Martina som börjar sin vistelse i norrland med att fylla år. Och vad i allsin dar köper man till en människa man inte känner??? Det är mitt största i-landsproblem för dagen! Någon som har något bra förslag???



Update: Det blev 2 STORA skitfina vita krukor med blommor i. Utbudet är inte det största i Byske så det fick bli flowers.

Kommentarer
Postat av: Nattie

Man kan knåpa ihop en liten spakorg, med någon härlig hudkräm, ansiktsmask, badbomb (om man nu har badkar) osv. Sånt måste väl varje tjej gilla att få? =) Eller fiina höstljus! Men jag håller med att det är svårt att komma på presenter..

Hoppas ni får en trevlig kväll i varje fall! KRAM

2008-10-09 @ 15:44:01
Postat av: Tessan

Jaså, har mormor också bakat bullar idag? Mina fick tack & lov godkänt av provsmakarexperten! Hade tagit fram 4 bullar; 2 var. Jag insåg att jag bara skulle orka 1 bulle och sa till Nicke att han kunde få ta en av mina och det gjorde han. Helt plötsligt ser jag hur bulle nr 4, alltså min bulle, också blir uppäten av Nicke. Så kan det gå! =)



Tycker Natties förslag på present är jättebra!! Att köpa present till nån man inte känner är jättesvårt, men jag har ett ännu större problem när det gäller julklapp.... Vi kan ta det på telefon.

2008-10-09 @ 22:37:19
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lillemor

Du så trevligt med varma nybakta bullar. De skulle inte sitta så dåligt en morron som denna (kalla, enlige mig).

Kram

2008-10-10 @ 06:14:25
Postat av: Sandra R

Vad köpte du?



Vilken söt bild på dig och dottern. :-) Hoppas helgen blir trevlig. Kram

2008-10-10 @ 13:01:53
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0