Bagarn

Nu börjar min week of hell lida mot sitt slut. Bara helgen kvar att beta av! Najs! Det har dessutom gått över förväntan. Detta kan bero på en del trevliga och välkomna inslag under veckans gång.

Igår så följde jag med chefen till Umeå för att gå på en halvdags föreläsning. Trodde innan att den skulle vara väldigt bååååring. Jag menar, info om nya rättspsykiatriska lagar...hur spännande låter det??? Men där hade jag fel för den visade sig vara väldigt, väldigt bra. Kul med en liten utflykt oxå så där mitt i veckan! 

Idag så har jag fått mig nya kunskaper. Kunskaper som jag länge velat ha. Jag pratar om bakning av mjukkaka i bagarstuga. Vi tog med oss alla patienter, ja nästan alla iaf, och spenderade hela dagen i landstingets egna lilla bagarstuga. Skiiiiitkul var det och absolut inte sista gången för min del! Engagemanget med bakningen från patientsidan var tyvärr si så där men vi var många flitiga i personalgruppen som slet som djur i flera timmar. Resultatet blev EN MASSA goda mjukkakor...mums!






En av mina jobbarkompisar jobbar på med kavlingen för fullt.



Imorgon, på min enda lediga dag denna vecka, så väntar inget mindre än en tripp till Happis & IKEA. Äntligen! J*klar vad det ska shoppas :)!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Kul när det visar sig vara positivt!

Jag vill också baka, muffins...



Ha en fin avslutning på veckan!

Kram

2008-10-16 @ 19:21:54
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0