Härliga fredag

Så är vi redan inne på veckans bästa dag...fredag! Den tyngsta biten av min helvetesvecka är avklarad, jag är ledig idag, pigg & utvilad efter drygt 11 timmar sömn och livet känns så där lagom skönt! Min kommande jobbhelg känns inte heller alltför betungande.

Gårdagens arbetsdag var nog den bästa hittills sen jag började på psyket. Jag tror att jag skrattade från arbetsstart till slut. Mina käkar riktigt ömmade när jag kom hem. Anledningen var en så j*kla skön patient som vi har nu. En sådan som gör att livet bara känns lättsamt och roligt. En sån som gör det riktigt roligt att komma till jobbet. En sådan som jag hoppas aldrig lämnar oss :)!

Idag så har vi en lugn å skön hemmadag med småplock och allmänt röjjning av sjöslaget hemma som blir när man jobbar större delar av sin vakna tid. Jimpa har inte heller hunnit hålla efter här hemma så den lotten föll på mig denna vecka. Det känns trots allt helt okej, det är ju ändå fredag och dagsformen är på topp :)!



Våran fd badkruka har roat bl a roat sig i duschen lääänge på fm. Hon har blivit så himla duktig och både shamponerar och sköljer håret själv utan problem! Så himla skönt att slippa de tuffa striderna vi hade runt duschningen tidigare.



Nä, nu kallar skurmoppen...bäst att passa på när lillgull sover!

TREVLIG HELG VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Vilka mysiga bilder. :-) Kul att Agnes gillar hårtvätt, de flesta barn blir som ilskna tigrar vid just det momentet.

Men du? 11 timmars sömn! Det har jag inte sovit sen innan jag blev gravid. Lyckliga du...

Trevlig helg, kram.

2008-09-12 @ 15:58:34
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Pia

Vilka fina bilder! Gillar att man kan se vattendropparna i strålen. :)



Sprutbilderna kommer inte att hamna på bloggen. Känner mig som värsta narkomanen när jag ser dom :S Men om du verkligen vill se dom så får du skicka din mailadress!



Hoppas du får en riktigt trevlig helg

Kram, Pia

2008-09-13 @ 14:31:41
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0