Mobiljakt...

Lördagskväll å jobb-jobb-jobb på schemat.

Jag har hunnit kollat runt lite på mobiltelefoner i afton. Min har ju blivit helt kokko och det är bara ibland som jag kan ladda den. Om jag har tur. Utimellan så ligger den död och oladdad i jackfickan :(! Mitt abonnemang går inte ut förrän om knappt 3 månader och först då så kan jag shoppa en ny. Tre månader känns som en evigheeeet!

Är det någon som nyligen har köpt en mobbe och kan komma med något bra tips?

Jag är en icke-nokia användare så det blir mest troligt en eriksson. Föll för dessa två:


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag har ingen koll på Ericsson, för jag är ju en Nokiadyrkare, men den övre ser roligare ut. =)

2008-09-13 @ 20:52:16
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Johanna

Tessan: Ja det är den som det lutar åt att jag köper!

2008-09-14 @ 09:17:12
Postat av: Sandra R

Min man jobbar för Sony Ericsson så det är bara att fråga om de modeller du är intresserad av. Den övre är iaf bäst av de två du har bilder på - tycker jag. :-)

2008-09-14 @ 16:17:18
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Rekommenderar dig att välja Nokia. Tycker SE har försämrats. Har lämnat in dem senaste vi köpt. En fick vi en helt ny(efter 3 gånger samma fel) och nu skulle jg ha lämnat igen min direkt men man drar sig... Nu är den inne och jag hoppas den inte är bra så jag får lämna in den 2 ggr till. Sen får dem köpa tillbaka den:-)

Du får förresten byta abonnemang redan nu. Tror 3 månader är gränsen. Mitt skulle gått ut juli och jag bytte i april.:-)

2008-09-14 @ 21:10:48
Postat av: Mettan

Hej hej:) Jag måste ju bara berätta att jag har smygläst din blogg ett tag nu och det är roligt att hänga med lite i ert liv, särskilt att se Agnes växa och bli större så fort! Har precis köpt ny mobil, en sony ericsson w760i som jag änsålänge är nöjd med (haft den i 1 vecka, den är röd...) Kan ha videosamtal med min syskons små pluttar vilket är jättekul! Kommer själv med en blogg snart:) Kram på er

2008-09-15 @ 13:02:06
Postat av: Johanna

METTAN...vilken nice suprice!!! Ser fram emot att läsa din blogg, du måste bara meddela när den är i bruk!!!



Lillemor: Tack för tipset :)! Gissa om jag blev glad ang 3-månaders"regeln". Nu blir det att shoppa en ny till veckan!!! JIPPI!

2008-09-15 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0