HEEEELG :)

Första jobbveckan är avklarad! Jag överlevde ;)! Lite nya ansikten har mött mig på jobbet, både bland personalen o bland patienterna. Kul med förändringar! Även fast jag inte anser mig ha världens mest spännande jobb så har det känts väldigt bra att vara tillbaks i jobbsvängen igen. Det är bara heltiden som grämer mig lite. Men men, måste ju unna Jimpa lite ledigtid oxå!

Idag har varit en bra dag. Kul på jobbet, surströmming hos mormor och sedan långprommis i det fina höstvädret. Bara sånt som gör en glad! Det börjar vara så fint ute med alla höstfärger. Eller vad säger ni:



Sen att mina nya "vandrardojjor" som invigdes i afton kändes som en dröm att gå i gjorde inte dagen sämre! Jag har verkligen saknat ett par vettiga skor att promenera i. Vi går ju en hel del på jobbet plus att det blir flera prommisar på hemmaplan. Speciellt nu när det finfina höstvädret ute lockar...



Denna helg ska som förra helgen ägnas åt målning av huset. Jag hoppas och tror att vi snart kan färdigställa detta never-ending-project som pga regnet dragit ut heeeela sommaren. Det blir för övrigt väldigt lugnt, inget kröka och inget flängande. Bara vara hemma och känna lugnet!

Nu är det dax för mitt sedvanliga glas "fredagsvin" & soffläge! Fredagar är ju bara för bra :)! 

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag vet inte din mail. Du kan hojta till på fl kanske om lösen? :-)

öj oj oj! vilket höstväder ni har redan. Här är det inte så långt kommet. Fortfarande grönt överallt.

2008-09-06 @ 18:51:08
Postat av: Annelie

Inga höstfärger här än, så jag njuter av dina :-)

2008-09-07 @ 16:22:21
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vilken fantastiskt fin bild! Kan inte jag få komma upp till dig och promenera någon helg? :-)

2008-09-08 @ 09:14:36
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Z

Gud vad fint det är däruppe! Vi ska till Idre på ett bröllop om 2 veckor och bruden hoppas på fina färger på träden, vad tror du ssom bor lite högre upp en Stockholm? Hinner hon gifta sig innan löven faller?

2008-09-18 @ 17:00:59
URL: http://annazoila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0