Låååång-längre-längstfredag


Denna dag har verkligen gjort sig förtjänt av sitt namn...LÅNGfredag! Jag tror att jag har genomlidit min hittills tråkigaste dag ever! Det känns som alla vänner är bortresta, dagens väder var minst sagt bedrövligt och jag är en aning begränsad i aktivitet pga kroppshyddan.

Jag har faktiskt en hel del grejer som skulle behöva göras men att t ex stå på alla fyra och skura köksgolvets fogar hör inte till vad jag fixar i nuläget :)! Jag tyckte att det hade passat yppans bra att föda barn en tråkig dag som denna men min inneboende verkar inte hålla med om den saken, SUCK!

Jag har bland annat fördrivit dagen med att knåpa ihop en ritning på den nya tvättstugan/relaxen. Skissat, skissat, rivit, skissat om och rivit igen. Men jag tror, trots frånvaron av några som hellst arkitektgener, att jag fick till det någolunda till slut! Jag fick dessutom (nästan helt) godkänt av sambon och det är bra betyg!!!

Ni vet, som jag tidigare nämnt vid ett par tillfällen, att vi alltid har problem att komma överens om färgval. Denna gång så gav jag mig inte och det blir VITT :)! Han gav sig i färgkampen utan strid...halleluja!

Har kollat runt som en galning på nätet för att få lite inspiration och håll med, visst är vitt fräscht i en tvättstuga (golvet blir dock mörkt)...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken färg tyckte Jimmy att ni skulle ha i tvättstugan?

2009-04-11 @ 16:03:41
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Ida

Ja, vitt är det bästa!! :) Vi fick tips att inte lägga in alltför mörkt golv (typ svart och jättemörk grå) eftersom det då ser dammigt ut hela tiden.. det skrämde iaf mig så pass att valet föll på det mellan-mörka grå golv vi har. Blir det klinker eller? För då är de väl en annan sak kanske.. ser nog inte lika dammigt ut! :)



Kram kram!!

2009-04-12 @ 11:43:49
URL: http://morgonzombie.blogg.se/
Postat av: Linda S

jag skulle också välja vit. :-)

2009-04-13 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0