Pappa kom hem...

Jag fattar inte hur man kan bli så slut av att göra nästintill ingenting!!! Min ork är verkligen nere i skoskaften och jag tror att sista veckans frånvaro av sambo har bidragit till min sjukliga trötthet. Det känns rent bedrövligt att man inte orkar med en 2,5-åring och alla vardagsbestyr på egen hand i 10 dagar!!! Jag har inget minne att jag var så här färdig på sluttampen av den förra graviditeten. Jag har ALDRIG sen Agnes föddes lagt mig och sovit när hon sover på dagen. Har inte behövt det...förrän denna vecka. Jisses vad jag har sovit...men likt f*rbannat så känner jag mig inte piggare! Så frustrerande! Nu är det tack & lov endast 2 dagar kvar tills Jimmy är tillbaks på hemmaplan och ingen längtar mer än jag...

Idag så har jag iaf haft en trevlig lunchdejt på stan. Träffade Mickis för lite surr och käk. Passade även på att shoppa lite amningsvänliga linnen och toppar när jag ändå var i stan. Ikväll så var det tänkt att jag skulle åka in till stan igen för att möta upp "gammbrudarna" som ska ut och svira men jag orkar rent ut sagt inte :(! Deppigt värre!

Här kommer en av bilderna från Ida som hon mejlade mig härom dagen. Jag har inte sett dom övriga, ska hämta dem till veckan då hon fixat lite med dem. Då kanske jag lägger ut fler...

 

Nu ska jag hoppa ner i bubbelkaret...sen är det bingen som gäller! Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!  

Kommentarer
Postat av: Anna B

Tröttheten minns jag! Den obeskrivliga tröttheten som verkligen sög musten ur mig! Påminner lite om min slowmo!

Hoppas att du får en god natt och att morgondagen blir bra! Kram anna

2009-04-03 @ 23:38:04
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Vad stor Agnes ser ut att ha blivit.

2009-04-04 @ 03:18:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Jag har skickat samma bild men med lite annat ljus.. den blev så mörk! :)



kram!

2009-04-04 @ 13:00:54
URL: http://morgonzombie.blogg.se/
Postat av: Linda J

Ni e så fina!!

2009-04-04 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0