Sånt här gör mig GLAD...

Det känns som att det kommer mest gnäll & klagan från mig nuförtiden :(! Kanske av förklarliga skäl då jag inte mått så tiptop den sista tiden. Men det ska vända och bli bättre. Förhoppningsvis jättesnart när jag slipper magen och återfår lite energi & ork i mitt liv igen. Här kommer iaf några saker som förgyllt min tillvaro de sista dagarna...
 
Mejl från en finfin kompis:

...jag beundrar verkligen din graviditet, det är baske mig långt ifrån alla som får så vacker mage! Jag säger så här jag: det enda som är stort på dig är just magen och den är inget annat än ett mirakel för tillfället!! Se förbi allt annat och känn dig fin och märkvärdig när du tittar dig i spegeln! Det är inte så många gånger i livet man är i det där tillståndet och då är alla former och storlekar tillåtna och du är en av dom som bär sin graviditet fint! 
 
Ta ett djupt andetag och läs mina rader som Peter Lidman läser bibeln: högt, noga och som den absoluta sanningen!! :)
 
Hälsningar Gud


Mejl från en nöjd traderaköpare:

Hej!   Ville bara säga att jag tyckte jackan var jättefin! Passade perfekt! Jag skall vara rädd om den :-).   /Anna

Paket från en underbar vän med familj i Stockholm:



...det lustiga är att jag var och kollade efter nya örhängen på stan i veckan då min smyckesamling har minskat efter några olyckor i handfatet *snyft*! Hittade inga som jag föll för och blev därför ÖVERLYCKLIG då dessa dök upp i brevlådan. Jag älskar snö-smyckena och dessa var precis my kind of style! Fick ett par förra året när jag fyllde år och de har blivit, och är fortfarande, VÄL använda!!! TUSEN TACK snälla, snälla "gräddhyllefolk" för mina nya snygga örhängen!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Så härligt att finna dessa guldkorn! Speciellt när det känns lite tyngre än vanligt! ;)

HA det gott nu i kväll! kram anna

2009-04-04 @ 21:31:09
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda S

vad roligt med så fin present! :)

2009-04-04 @ 21:33:13
Postat av: Linda J

Hej!! Vad kul att du gillade dem...jag tyckte oxå själv att de var supersnygga...unnade mig själv sånna jag köpte till dig förra året. De gillar jag!!

Hoppas ni haft en bra helg...själv har jag jobbat...mindre kul!! Men snart är jag ledig 5 dagar...längtar till skåne =)

Och Lilly längtar efter sin kompis Agnes...KRAM!!!!

2009-04-05 @ 17:08:44
Postat av: Anonym

Hej!! Vad kul att du gillade dem...jag tyckte oxå själv att de var supersnygga...unnade mig själv sånna jag köpte till dig förra året. De gillar jag!!

Hoppas ni haft en bra helg...själv har jag jobbat...mindre kul!! Men snart är jag ledig 5 dagar...längtar till skåne =)

Och Lilly längtar efter sin kompis Agnes...KRAM!!!!

2009-04-05 @ 17:09:05
Postat av: Veronica

Hej vännen och grattis på dig...

Hoppas din energi återkommer snart...

Kram Veronica

2009-04-05 @ 19:37:54
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se
Postat av: Jottan

Men vad roligt! Vad har du för kamera? du tar så väldigt fina bilder.

2009-04-05 @ 20:10:18
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Tessan

GRATTIS på födelsedagen!! Kram från syster!

2009-04-05 @ 23:43:13
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Jottan

Visst är det kul med foton speciellt när man har småbarn, men jag har ingen bra kamera så jag blir som bara upprörd då jag tar kort och de blir lite sådär...

2009-04-06 @ 15:20:22
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0