Lusse lelle

Luciadagen kunde inte ha startat bättre än med en underbar sovmorgon till 9.30! Mycket välbehövligt efter den tidigare nattens ynka 3 timmars sömn! Jag kunde bara inte somna på fredagsnatten och klockan var drygt 2 när jag kollade på den sista gången. Vid 5-snåret så vaknade(!) jag och kunde inte somna om. WHAT??? Så kl 6 var jag uppe och redo att åka till jobbet. Härligt, härligt! Mindre härligt var att vi bokat bio kl 21.15 till Luftslottet som var drygt 2,5 timme lång! Herregud vad kaffe det hinkades innan för att hålla de mycket trötta ögonen uppe :)!

I dag så har hela familjen varit på byns sedvanliga luciafirande. Jättemysigt men gud så mycket folk!!!  


...Jennifer & Agnes
...mmmmm, se men inte röra! Förbajjat oxå!
...little Astrid

Har ni haft en bra lucia?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt! Hos oss blev det inget luciafirande alls. Sen slutade kvällen med magsjuka för lillman så den kunde ha varit bättre :-)



Vad söt Manne var i tidningen!

2009-12-14 @ 09:58:17
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Pia

Oh, vilken snygg ljusstake!



det var riktigt mysigt att se luciafirandet i båtvik. agnes skötte sig ju strålande! :D



men min favvo var ändå Astrid! :D

2009-12-14 @ 10:08:33
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0