Fjärde advent

Började dagen med en jättemysig grötfrukost (ägg å bacon för min del) och tända ljus. Vi har missat att tända ljus i adventsljusstaken 2 helger på raken så vi hade lite och elda i kapp :)! Sen begav sig Jimmy, Agnes och vovven iväg till skogen med geväret & sågen i högsta hugg. De var ute i över 4 timmar och kom hem alldeles rosiga om kinderna. Själv så passade jag på att storastäda hela huset i min ensamhet och det kändes inte helt fel att ha gjort så här några dagar innan jul! 

Annars så råder lugnet här hemma idag. Vi gör inte många knop och det är väldigt skönt med tanke på sista tidens ganska pressade schema. Jag ska iväg och träna ikväll. De har en julavslutning med ett hopkop av lite allt möjligt. Jag kommer att gå på spinning, step-up och pump. Härligt att få köra lite slut på sig själv! 


 

Manne har missuppfattat det här med gåstolen. Han kör ståträning istället för gåträning! Han ser för jädra rolig ut när han står och svajjar och försöker hålla balansen. 



Ska denna farbror någonsin börja krypa? Jag synar det!!! Magläge är fortfarande inte så uppskattat.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Geväret & sågen?? Skulle han skjuta granen innan han sågade ner den? =)

2009-12-20 @ 16:12:28
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Mettan

Vad kul, varje söndag har jag också infört ägg och bacon-frukost och det är en perfekt start på dagen! Kram kram

2009-12-20 @ 20:21:08
URL: http://blomsterkulla.wordpress.com
Postat av: Annelie

Emma kröp aldrig, hon studsade runt på rumpan och sen gick hon :-)

2009-12-21 @ 23:05:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0