LYCKA!

 

Nu börjar det äntligen likna vinter ute! Välkommen sköna december!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag blev överlycklig då jag tittade ut genom fönstret i morse. Sååå vackert!

Försökte fota lite på väg till jobbet, men det är inte så tvärenkelt att få till det bra med snön.

Hur går det för dig med vinterfotandet?



En annan sak som är lite trist med att fota snön här i stan är ju att det alltid kommer med en bil, trafikskylt, lyktstolpe eller annat oönskat på naturbilderna...

2009-12-01 @ 10:55:59
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Nattie

Lägg av! Har ni så mycket snö? Jag blir så avundsjuk, här är inte en enda minusgrad och det regnar för jämnan =( Jag får spreja mina fönster med låtsassnö så att jag tror att det är snö ute =)

2009-12-01 @ 11:17:52
Postat av: Maria

Härligt med snö! Här i Boden har vi också äntligen fått lite snö och kallgrader :-)

2009-12-01 @ 11:28:59
Postat av: Annelie

Inte en enda vit flinga här, men desto mer stämningsfulla ljus i fönstren :-)

2009-12-01 @ 11:37:21
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Gud så härligt med snö! Jag hoppas verkligen att stockholm också får iaf liite snö som behagar ligga kvar i år..



Grym bild föresten! :)

2009-12-01 @ 12:27:54
Postat av: Sandra R

Åh, jag är verkligen så avundsjuk på er nu när den fina snön kommer. Vi har den kallaste dagen på länge här i söder - 3 plusgrader. Jey, lite snöflingor hade inte varit fel.

2009-12-01 @ 15:33:41
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0