Kalla snöiga lördag

Angående gårdagen så var...

Ansiktsbehandlingen riktigt supernajs!!!
Middagen kanongod (skulle varit ännu mer kanon med ett glas rött till!
Filmen sisådär. Tyvärr! Helt okej men liiiite för seg och händelselös för min smak.

Idag så har vi kallt här i norr! Riktigt kyligt och blåsigt, brrr! Så vad passar inte bättre då än en hel förmiddag på skeppet i Piteå. Ett lekland som visade sig roa både stora & små. Själv så kände jag mig mindre smidig med kulan i vägen då jag kröp i tunnlar och saxade mig fram på mindre utrymmen. Så Jimmy fick därför stå mer för den biten idag.



...som sagt, även de vuxna hade kul! (klickbara bilder)


...Astrid trodde nog hon var i paradiset :)!


...Lovisa



..."vars är storgäddan pappa"?

ÄNTLIGEN så fick vi träffa Emil & Mickis nytillskott Alma!!! 
Så nu är min bebislängtan om möjligt ännu större! 


...1 1/2 månad gammal goding!

Ikväll så väntar middag och umgänge med goda vänner i schtaaan. Säkerligen lite melodifestival oxå om vi har tur!

Vad har ni för planer denna hurviga lördag?

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det ryktades om spabehandlingen på jobbet...försökte ignorera din mor som kvittrade... ler Önskar dig en härlig lördagkväll! Kram Anna

2009-02-07 @ 16:30:35
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Emma har varit på kolloåterträff medan jag lunchade med världens sötaste bebis och en av hans mammor. Ikväll ska vi spela in schlagern och gå och se high school musical som riktig musikal på Göta Lejon :-)

2009-02-07 @ 16:32:23
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: kreativ-linda

Glada bilder! :)



Här är det lite si och s, Melvin har slagit sig och är ledsen och trött.

2009-02-07 @ 16:40:30
Postat av: Emma

Haha vad kul :-) Vi kom dit vid 14.30-tiden så vi måste precis ha missat varandra. Jag håller med om att det var ett toppenställe. Riktigt kul även för dom stora barnen (vi vuxna)



Ha en trevlig kväll! Nu blir det mello!!

2009-02-07 @ 19:47:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: kreativ-linda

Du är utmanad i min blogg!

2009-02-08 @ 10:32:23
Postat av: Theres

Tack för en supertrevlig dag! Garanterat att det blir att åka till Skeppet fler gånger, barnen hade verkligen kul (och vi med =) Det sista som Maja pratade om innan hon somnade var om prinsessan, sjörövaren och "draken", vilket OTROLIGT STORT intryck det ska ha gett på barnen! Anja pratade också om sjörövaren då hon skulle sova och var nog lite bekymmrad över honom...

Hursomhaver så hoppas jag att ni inte snöat in idag då det verkar som om snöovädret tänker fortsätta ett tag till.

Kram

2009-02-08 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0