Fattig gräsänka

Jag har insett att det är dyrt att ha Jimmy borta. Det blir nämligen en hel del tid som spenderas surfandes runt på favvosighten tradera. Lägger ett litet bud här och ett litet bud där. Många bäckar små. Men å andra sidan så handlar jag desto mindre nya kläder i affären istället vilket borde innebära att jag egentligen tjänar på att ha Jimpa borta ;)! Nej bäst är ju faktiskt att han är hemma!

Det här är iaf två av mina senaste fynd:


Jeansklänning med FICKOR till Agnes! Hon älskar jeansklänningar och att ha fickor på kläderna! LYCKA...


Sprillans nytt kit till Manne!

De här coola brallorna hoppas jag på att kamma hem till lilleman:


Ikväll så är jag som jag nämnde tidigare solo igen. Jimmy är på kusin Pattes svensexa och roar sig! Undrar när jag ska få komma ut på galej igen??? Det känns som evigheter sen sist! Manne har flasktränats flitigt den sista tiden och blivit kung på att äta ur den så snaaaart mina vänner, så är det MIN tur att gå ut och svänga mina lurviga :)!




Happy Manne!

 

Kommentarer
Postat av: Anna B

Tycker det verkar som om du verkligen har gjort fynd!

Tänk så fort det går... Jag tycker att han verkar så pigg och alert!

Ha det gott nu!

Kram Anna

2009-06-13 @ 23:20:24
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Sötisbilder! Och tur för mig att du inte bor nära, ur träningssynpunkt ;-)

2009-06-14 @ 00:50:08
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Såååå vansinnigt söt!!! Känner att det var längesen vi sågs så snart ska jag försöka ta karln min i hampan (dvs locka honom från älven på nåt sätt) och komma förbi på en kopp.

Synes!

2009-06-14 @ 13:27:31
Postat av: Lillemor

Ska Patte gifta sig?

Allt väl annars?

Kramkram

2009-06-14 @ 19:32:08
Postat av: Linda J

Vad fina ni är tillsammans...är ni släkt eller? =)

Sakna er...Lilly pratar om Agnes o Manne varje dag.

LÄngtar till augusti. Kram

2009-06-14 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0