Fina helg

Det är verkligen SUUUUPERhärliga dagar nu....sol, varmt & dripp dropp från taken. Det är bara så himlarns synd att denna underbara årstid är så kort. Snart är den värsta slask/ler- och blötperioden kommen och den är mindre kul att ta sig igenom. Men det är iaf ett steg närmare den stundande SOMMAREN, jippi!

Denna helg har verkligen varit en riktig vara-ute-å-njuta-av-vädret-helg. Vi har varit ute så mycket vi bara orkat och hunnit med. Igår så stod skotersafari på schemat. Jag och Sandra fuskade och tog deras cheva upp till grillplatsen. Jag var inte så het på att sitta i våran skoterpulka i flera mil i mitt mindre smidiga tillstånd. Det var nog ett klokt beslut då skoterförarna stötte på en del svårigheter efter vägen!  

Några bilder från gårdagens utflykt:


Coola "Conny"


Vilgot, Ronny, Emma & Frida



Fröken korvälskare


Lorran & Konrad


Per


Jimmy & Lorran

Vi har till Agnes stora lycka haft en liten nattgäst hos oss i natt. Valle, hennes kusin, har sovit över då hans mor & far skulle ut på rajraj igår. Gissa om han blivit uppassad all sin vakna tid hos oss? Agnes fullkomligt älskar honom och det första hon sa när hon slog upp sina blå imorse var..."vars är Valdemar då?". Han skötte sig iaf väldigt, väldigt bra!



Lite högläsning innan frukost.

Idag fortsatte solen att lysa så det var bara att packa ryggan och bege sig iväg med skotern. Det finns liksom inga andra alternativ dagar som dessa. När vi, ett par timmar senare, kom hem från våran utflykt så var jag ändå inte mättad av det sköna vädret så jag följde med Jonny & Martina en bit när de gick från oss till Byske. Mina sammandragningar som hittills begränsat mig på promenaderna var som bortblåsta idag så jag knallade glatt lite extra bara för att det kändes så j*kla bra...drygt 1 1/2 timme blev det :)! LYCKA!

Img...ny vecka och massor med planer för den! Jimmy är ledig tills på fredag så det lär inte bli en lugn stund här hemma på hela veckan om jag känner honom rätt ;)!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Wow det var fina bilder från en skön helg! Hoppas att veckan blir lika fin! Kram Anna

2009-03-23 @ 06:42:35
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Såklart hon sa "vars" :-)

2009-03-23 @ 08:01:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Linda (Kreativ)

vad häftigt med scooter, det skulle jag vilja prova nån gång! :) Ni har härliga dagar där uppe hos er! Men jag är ändå glad att jag bor långt bort från så där mycket snö. ;)

Fina bilder!!

2009-03-23 @ 08:03:26
Postat av: Sandra R

Du MÅSTE ändra ditt bloggnamn till Johanna - Livsnjutare. Agnes kan skatta sig lycklig för de föräldrar hon har.

Roligt med nattgäst som blev så väl omhändertagen.

Hoppas ni får en fin vecka tillsamans, hela familjen. Kram

2009-03-24 @ 09:07:19
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0