Men åååå...

Ni minns väll att jag nyligen fick hem ett par mammajeans som var flera storlekar större än jag beställt. Surt tänkte jag men sånt som händer. Idag så fick jag ytterliggare ett par plagg som var slut vid första leveransen av samma postorderfirma. Vad ser jag...jo en av topparna jag beställt, den jag längtat mest efter, var i storlek 46/48 istället för strl 38 (trots att det står 38 i följesedeln som följer med)! Vad säger man???

På tal om nätshopping så hittade jag den här baddräkten till Agnes härom dagen när jag satt och slösurfade....



Jag var farligt nära på att klicka hem den men ack så "osis" att jag shoppade en baddräkt till henne förra veckan. Jag får suga på karamellen ett tag innan jag bestämmer mig ;)! Det kan ju vara bra med ett ombyte i sommar (hm, hittar anledning till varför jag ska köpa den).
 
Ikväll så kan det iaf bli lite shopping..jag ska till Lisa på klädparty. Det ska bli kul att se ett kläder från ett helt för mig okänt märke! 

Kommentarer
Postat av: Linda (Kreativ)

Vilken söt baddräkt! Jag gillade denna bättre än förra, synd att inte Ida kan ha såna än! Här är det babysimbrallor som gäller. På BÅDA barnen...........



Vad är det för ställe du beställt kläder ifrån? De verkar ju vara lite.. ehm..speciella. Är nyfiken på vad det är för klädparty också! :)

2009-03-02 @ 17:28:22
Postat av: Anna B

Hoppas att du finner något att inhandla! för att vara på party brukar få en att gå loss... Kram Anna

2009-03-02 @ 19:50:20
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Sandra R

Men vad är det för konstigt ställe du beställt från? Jättetrist att hålla på och skicka tillbaka.

Vilken söt baddräkt. Köp den!

Hoppas du hittar några fina plagg ikväll.

Kram

2009-03-02 @ 22:03:34
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Tessan

Men vad fasen! Vad är det att fundera på?? KÖP!!!

2009-03-02 @ 22:07:41
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Vilken söt baddräkt! Gud så irriterande med kläderna, du bör nog bojkotta företaget i framtiden! :-) Shoppade du nåt på Lisas party?

2009-03-05 @ 13:42:46
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0