"Johanna är"

Fick en utmaning av Anna som faktiskt var riktigt rolig! Här kommer den...

Instruktioner: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Johanna är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Johanna är..." och lägg in dem på din blogg. Så här blev det med mitt namn:

Johanna är på bloggturne.

Johanna är förvirrad!

Johanna är totalt ensam, saknar anhöriga.

Selma och Johanna är två tioåriga flickor som rymmer hemifrån.

Johanna är en intelligent, ifrågasättande, religiös och intressant person som tar sitt öde i sina egna händer.

Haha, ja där ser man...förvirrad, ensam och intelligent mm.

Jag skickar inte vidare denna utmaning till någon speciell utan hoppas att så många som möjligt av ni som läser här antar den. Meddela gärna om ni gjort det så jag kan läsa vad ni har kommit fram till :)!


Kommentarer
Postat av: Anna B

HA ha ha! Well done, vännen! HA det gott! Kram anna

2009-03-09 @ 21:58:55
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Nattie

Kolla in min blogg =)

2009-03-10 @ 12:45:23
Postat av: Sandra R

Jag antog utmaningen. Rolig!

Hoppas er dag varit fin! Kram

2009-03-10 @ 18:42:58
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0