En till härlig dag!

De goda dagarna avlöser verkligen varandra nu. Annat var det för en månad sedan då de bra dagarna var få, knappt några, jämfört med de dåliga. Tänk så mycket både mer ork och energi kombinerat med finfint vår/sommarväder kan göra för måendet! Att sedan ha en något så när human kroppshydda & inga sammandragningar gör ju sitt oxå. Jag kan ju röra mig obehindrat nu och gudarna ska veta hur länge jag längtat efter det!!!
 
Idag har det blivit en heldag ute i solen. Först med brudar på lunchbesök här hemma och sen grillning hos Sandra i Lundbäck. Jimmy landade med helikoptern på Sandras tomt till tre småtjejers förtjusning. Ja även Thällos (Sandras hund) som höll på bli ett offer under helikoptern.

En hel dag ute tar på. Ni ser ju själva...


Kommentarer
Postat av: Anna B

Ja se karlarna!

Låter toppen! Ha det gott! Kram Anna

2009-05-14 @ 21:59:25
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annelie

Söta sömntutor :-)

2009-05-15 @ 01:06:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja gud, man saknar verkligen inte dom dåliga dagarna på slutet av graviditeten. Tänkte på det senast i går när vi krattade sista biten av tomten, att det var riktigt nice att få kratta utan att vara höggravid som jag typ varit dom senaste åren! Man uppskattar verkligen att kunna röra sig utan att det stoppar här och där.

Hoppas att ni har det bra där hemma!

Kram

2009-05-15 @ 13:06:22
Postat av: Anonym

Vad härligt det ser ut! Du förresten, kommer du också på festen?! KUL i så fall

2009-05-16 @ 12:05:20
Postat av: Emma

Det var jag alltså :-)

2009-05-16 @ 12:05:31
Postat av: Tessy

Nu åker vi!!! Tingeling!! =)

2009-05-17 @ 11:36:53
URL: http://www.nogg.se/maltegunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0