Party party!

I lördags så betades den andra 30-årsfesten inom 2 veckor av. Även denna var riktigt, riktigt trevlig och jag kan efter att ha varit nykter på två fester konstatera...det funkar minst lika bra med Ramlösa :)! Nästan i alla fall ;)! Den största vinsten med att hålla sig nykter är ju definitivt att slippa baksmällan. Nu har jag ju egentligen inget större val än att avstå alkoholhaltiga drycker eftersom jag ammar, det kan nog kanske bli ett vinglas eller två när lilleman blivit lite äldre! Trött som 17 var jag förstås igår då jag kom i säng efter klockan 3 och jag tackade gudarna att vi hade barnvakt till Agnes så vi kunde sova lääänge på söndagmorgon.


...den nyblivna 30-taggarn!


...kvällens duktiga värdinna Emma som hade fixat å ordnat allt jättebra!

Jag höll på att skratta ihjäl mig när vi skulle hem från festen. Svärmors Starlet som jag körde såg ut som värsta zigenarpacket när vi hade packat in alla grejer och människor i bilen. Det går inte att återfå på bild men det såg så sjukt roligt ut. Manne satt som en riktig kung i sin stol i framsätet medans de andra fick sitta på varandra :)!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi jag kan tänka mig att det var trångt i bilen :-) Kul att se lite bilder! Fotograferade du mycket? Kramis

2009-05-25 @ 16:55:16
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det låter som en riktigt trevlig fest trots Ramlösa!

Sv: Jo nog har vi blivit ena riktiga trendsättare... ;)

Önskar dig en toppenfin vecka! kram anna

2009-05-25 @ 21:01:58
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0