Stillat shoppingsug

Idag så har Manne varit på (läs: sovit sig igenom) sin första riktiga shoppingtur. Det måste ju börjas i tid ;)!

Jag kan än en gång konstatera att shoppingkontot definitivt inte kommer att bli lika hårt belastat med en liten grabb att handla till. Guuuud vilket bedrövligt utbud på pojkkläder det är i affärerna. Fast nu kanske man bara köper det mest nödvändiga kläderna och inte en hel massa bara för att de är fina...som det lätt kan bli när man handlar till tjejer ;)!

Några av plaggen som inhandlades...

...Jag kunde inte hålla mig från att köpa de tuffa jeanshortsen. Inte de bruna shortsen heller som blir perfekt till sommaren! Pojksommarkläder är något som verkligen behövs då jag inte så gärna tar på honom Agnes gamla klänningar :)!

Jag passade även på att fylla på min garderob lite. Det är mycket roligare att handla kläder nu när magen (innehållet iaf) är borta. Efter min stora garderobsutrensning så insåg jag att sommargarderoben behöver fyllas på!

Ikväll så blir det HOCKEY! Kvällens match får inte missas!!!

Vad gör ni denna fredagskväll?

Kommentarer
Postat av: nattie

Men vad blev det för kläder till dig då? =)

Önskar er i båtvik en riktigt härlig helg!



Kram

2009-05-08 @ 19:08:19
Postat av: Linda S

Jag håller helt med dig! Det är absolut roligare att handla till Ida än till Melvin, för pojkutbudet är inte mycket att ha! Särskilt inte i denna storlek, för då ska det vara en ful jäkla spindelman på eller annat trams. Jag älskar NameIt, de har färgglada kläder till båda könen! Med okej priser. :)

2009-05-08 @ 19:09:02
Postat av: Tessan

Det här gör vi/har vi gjort ikväll: Varit till Bromma och köpt en ny firmabil till Nicke, ätit middag i Kista och nu ska vi kolla på film.

2009-05-08 @ 20:32:53
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lisa

Det är ju bara att säga till om du behöver något mer! Jag kan säkert rota fram mer småkläder!! Det där med pojkkläder är ju ett mörker när det bara hänger klänningar och söta tunikor överallt! Pojkkläderna är mörk eller ljusblå och har garanterat döskallar eller monster som tryck! Trist! Det var därför jag tycker att villervalla har bra kläder då det passar alla.!

2009-05-09 @ 11:33:33
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Sarah

Efter att ha haft en tenta i anatomi på förmiddagen åkte jag till Byskeskolan och åt lunch - träffade din mamma där :) Sen käkade jag surströmming hos en kompis här i Piteå och fick sedan sova i 12 timmar i sträck... Najsigt värre =)

2009-05-09 @ 15:08:49
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0