Onsdag

Idag så har jag varit och kollat på ett helt underbart uppträdande. De äldre småttingarna från två dagis var och sjöng på ett äldreboende i byn och det fick såklart inte missas. Det var så härligt att se alla gamlingar sitta och göra rörelserna till imse vimse spindel :)!


Ikväll så åkte Jimmy & Agnes ut med båten och fiskade. Jag blev tillfrågad att följa med, vilket självklart lockade. Men att få vara lite själv lockade faktiskt ännu mera denna underbara onsdagskväll. Så jag gick ut på en lång-långpromme i kvällssolen. Jag & lilleman. Jag var ute i långt över en timme och hade kunnat vara ute mycket längre om det inte vore för att "plikter" i hemmet väntade. Det är SÅÅÅÅ obeskrivligt HÄRLIGT att äntligen kunna röra på sig som vanligt! Gud vad jag saknat att kunna promenera!!!  


Underbara försommarkväll!!!


En däckad liten nallebjörn i vagnen!


Våran nya tillfälliga inneboende.


Storasyster & skalle-Per!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga bilder - Som alltid!



Gillar flickorna när dom sjunger. :)

Det skulle man ha fått se!



Hoppas allt är bra.

Kram Pia

2009-05-21 @ 05:45:04
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det låter som en toppenhärlig dag! Vilka lovely bilder du visar oss idag... Glömde kameran i går på personalfesten...grrrr...

Här har vi en 9åring som väljer vad vi ska göra idag... Det låter som om det blir bowling!

Ha det gott! kram anna

2009-05-21 @ 10:02:12
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Sandra R

Jag hade också velat se framträdandet. Det är ju så charmigt med barn och gamlingar tillsammans.

Härliga bilder!

Trevlig helg! Kram

2009-05-21 @ 10:05:47
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0