Gräsänka

Ja då är man gräsänka igen! Långt före skammen imorse så kom en taxi o hämtade Jimmy. Denna gång så är det övning i södra delar av landet som gäller. En förberedande övning inför Afganistan var det visst. Den tuffaste övningen han varit på hittills enligt honom själv. Hualigen, må den hemska Afganistanresan aldrig bli av!!! 

Så nu är jag solokvist fram till torsdag nästa vecka och jag har gjort klart för samtliga i hushållet att hålla sig friska & vara glada fram tills dess :)! So far so good!

Igår så var jag med Manne till bvc för den sedvanliga besiktningen. Och hur glad jag än är över att hans kurvor får mvg av distriktsköterskan så skär det lite i hjärtat att han blir större. Jag vill ha min sista bebis liten mycket, mycket längre! Om man kunde frysa tiden så skulle jag göra det nu...utan att blinka! Spädbarnstiden är ju bara såååå mysig! Tog fram Agnes bvc-kort och hon var drygt 3 månader när hon var lika stor som Manne är nu. Han är bara 1 månad! Jag var tvungen att klä av honom idag och visa faster Sandra hans antydan till valkar på benen, haha :)!  


Morgonmys framför playhouse disney.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jo du älskade vän! Satt och tittade på min dotter när hon ammade för sista gången. Kände en sådan saknad att jag hade en önskan efter en till... Men man kan ju inte skaffa barn bara för att man saknar spädbarnstiden... Det förstod ju jag med!

Men underbar kan den verkligen vara!

HA det gott i regnet! Kram Anna

2009-05-27 @ 06:31:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda J

Hej! Ja, tiden går så snabbt...Manne kommer ju vara en "stor" plutt när vi ser honom i augusti...men att han har valkar känns ju helt galet med tanke på hans små fågelben vi såg till Valborgs. =)

Just nu känns det som att min plutt i magen börjar få det trångt...igår känndes det som att magen skulle sprängas. Hujedamej! Kram

2009-05-27 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0