Slappardag

Onsdag och dagisdag. Jag passade på att göra absolut ingenting när Agnes var på dagis idag. En väldigt ovanlig syssla för att vara jag. Jätteskönt ska jag faktiskt erkänna! Sen att det var skitväder ute gjorde bara min sysslolösa dag ännu bättre :)! 

Shit vad det har blåst här i afton/kväll. Jag lär få leta min tvätt som hänger ute på torkvindan i grannbyn imorgon. Men som hundvakt så måste man ut för rastning oavsett väder så det var bara att klä på sig och bege sig ut i stormen. Som tur var så skyddade träden från den värsta blåsten så det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Faktiskt riktigt skönt att komma ut ett tag efter att ha varit inne nästintill hela dagen då regnet öste ner här på fm.   


...ryggan packad för en skogsutflykt!





...åsså några bilder till:


...stora tjejen!


...helt blöjfri (bortsett från nätterna) sen en bra tid tillbaka! Hon har varit jätteduktig!


...har lärt sig att göra en bandage som hon säger, haha!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ha ha! Bandage! Hon är verkligen en riktig go unge!

Jo på tal om blåsten så är det ju stormvindar så att man håller i hatten. Tur att man har en spretig frisyr redan!

Önskar dig en toppen dag! Kram Anna

2009-05-28 @ 06:34:09
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda S

Bandage.. hahaha! :D

2009-05-28 @ 08:24:29
Postat av: Sandra R

Vilka fina Agnes-bilder. Hon kommer verkligen inte att känna sig åtsidosatt när hon är äldre och ser de härliga bilderna. Vad go hon är!

Bra för dig att få en slappdag, skönt att Manne är en sovis.

Må så gott, kram.

2009-05-28 @ 15:15:58
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0