Sjukt bra väder & sjuk son

WOW vilket väder vi har haft i norr idag. Soligt och riktigt varmt i luften! En dag som borde ha tillbringats ute. Men det minsta trollet är sjuk så hela förmiddagen har istället spenderats i sängen. Både bebisen och den väldigt trötta mamman var i stort behov av att ta igen lite av den gångna nattens väldigt hattiga sömn. Jag är varken van eller härdad av barn som håller oss vakna nattetid så jag var en aning seg i morse. Och till följd av dagens status så blev det därmed ingen 6-månaders koll idag. Skit också! 

Gissa om det kändes skönt när jag lämnade hemmet/sjukstugan strax innan 16 för ett statsbesök! Jag hade tid hos frissan för att rätta till min lampskärmsfrisyr och sedan var det dags för det fjärde fotokurstillfället. 

Nu hoppas jag på en friskare morgondag! 


Det har blivit ett par timmar i soffan idag!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på sig till bebben!

2009-10-15 @ 23:50:16
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0