Onsdag...

Sitter på nätet och kollar om jag hittar några juloutfits till barna. Inte att ha just till jul utan snarare till lucia och på julkorten. Funderar ev på att lägga ner det hela och låta dem ha sina vanliga kläder ist för att lägga ner en massa pengar på plagg som knappt kommer att användas. Dessutom så blir det nog inget sedvanligt luciatåg på Agnes dagis och därför så känns det ännu mera bortkastat. Hon har dessutom en jättefin stickad "tomtebolero o luva" som funkar finfint till en klänning. Billigt å bra :)!

Det är mina bekymmer för dagen...julkläder...vad jag ska laga för middag & beslutsångest över om jag ska åka på spinning ikv eller gå en långpromenad!

Visst har jag stora i-landsproblem i min föräldralediga vardag!?!!


...dagens Mannebild. Våran lilla plutt börjar bli så stor!!!


Kommentarer
Postat av: linda j

ja, mycket trevligt tfn samtal idag trots strömavbrott och dyr mobilräkning.

designen på bloggen hittade jag på bloggdesign.se...kul med lite nytt =)



jag hänger gärna med på spinning ikv...=)

2009-10-07 @ 15:00:34
Postat av: Emma

Jag tycker att det kan vara nog så fint att ha vanliga kläder. Man kan ju ha lite "julfina" outfits på barnen t.ex klänning och skjorta så att de ser uppklädda ut :-)



Ja herregud vad stor Manne har blivit, lillgubben! Snart kutar han runt :-)

2009-10-07 @ 15:49:31
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anna G

Han är verkligen lik sin syster...nu i alla fall eller vad säger du?

Kram Anna

2009-10-07 @ 21:20:33
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linn

Jag blir så avis på dina fina foton. Jag måste nog också köpa mig en systemkamera... Men det är många tusenlappar... Man borde få en i kittet med gratis produkter och tidningar man får på bb ;-)

Ha en fortsatt skön vecka!

2009-10-07 @ 22:06:20
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Pepparkaksgubbedräkten som Leo hade till förra årets julkort har han haft som pyjamas så det är ju ett sätt att slå två flugor... Frågan är som sagt vad man hittar på i år?

2009-10-08 @ 09:35:06
URL: http://leossida.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vardagsproblem är det...

Härlig bild!

Ta en sommarbild på ungarna så slipper folk få ännu flera jultomtar på kylen.

Jag använder picnik för att fixa bilderna, inte ens den varianten som kostar. :) PS fattar jag inte ett endaste dugg av.

2009-10-08 @ 15:21:45
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Linda S (kreativ)

Hej!



Vad roligt med så lång kommentar från dig! :)



Ja jag blev verkligen kär i mobilen, superfin ju!



Jag har också räknat steg hemma.. går jag mellan köksdel o matbord så är det inte många stteg, så det förlorar jag.. men annars tar jag mer än 6 steg.. så det är nog inte så farligt. Ska in i tråden os kriva om stegräknarna sen,om jag kommer ihåg. Har haft båda på mig idag för att jämföra.



Jasså, du är också nattuggla.. visst är det knäppt, att man kan vara så himla trött o sen bli pigg på kvällen. Irriterande! Jag har alltid varit sån... Pappa lärde sig att vagga mig i barnvagnen i sömnen för då höll jag mig lugn så han fick sova :D haha...

2009-10-08 @ 18:22:08
Postat av: Mettan

Ja snart är det jul ja... Det har redan börjat dra i oss från håll och kanter om vart vi ska fira - alltid lika svårt att tillgodose allas önskemål... och mest av allt känner jag för en lugn jul hemma efter denna hektiska sommar. Det var så kul att träffa Jimmy häromveckan förresten! Vi saknar er mycket ska du veta! Kram

2009-10-09 @ 07:27:53
URL: http://www.blomsterkulla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0