Älskade september

Wow vilka härliga dagar det är nu!

Jag skulle lätt kunna byta ut alla årets månader mot september. Har alltid tyckt bäst om hösten med de varma härliga dagarna och de mörka & svala kvällarna. UNDERBART! Jag försöker vara ute så mkt jag bara hinner och kan för jag vet att en lång, mörk o tung årstid närmar sig med stormsteg. 

Jimmy jagar älg dessa dagar så jag är jaktänka eller vad man nu kan kalla det. Han pangade sin första älg igår och kom stolt hem med ett stort älghjärta. Mysigt värre va?!!  


...bild från kvällens promme

Måste bara visa en ursöt klänning/tunika som jag tänker tradera hem (vissa grejer kan jag bara inte motstå):


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, rökt älghjärta är ju jättegott! Det brukar matte göra... han röker åt Gunnar och då får vi behålla en del. Faktiskt riktigt gott!



Så stor Agnes ser ut på bilden!

Stor som i typ 5 år eller så :)



Ha det gott och fortsätt njuta!

2009-09-08 @ 22:57:58
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Lisa

Digitalfoto för alla heter tidningen, nr 13.

2009-09-09 @ 19:28:46
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0