Robinsonkänsla med en tapper 30-taggare

Igår så var det äntligen dags att fira våran Ida som fyllde 30 år i somras. Jag hade ordnat med ett besök på luftlandet i Piteå under dagen. Där var det tänkt att vi bl a skulle sumobrottas i dräkter, hoppa på kardborreväggar osv. Döm av min förvåning då vi kom dit, mitt ute i ingemansland, och möts av massa banor i skogen!!! Luftlandet var nedpackat för länge sen och inte hade gubben som jag haft en massa kontakt med sagt något om det! Nåja, vi fick köra en lägre höghöjdsbana istället vilket var skitkul...så det blev rätt så lyckat ändå i slutändan :)!

Det var en riktigt häftig upplevelse och hur lätt det än ser ut att vara så kan jag säga att man fick sig en del adrenalinpåslag innan man tagit sig igenom de 22 banorna!

Här kommer några pics från vårat lilla äventyr :)













...hela truppen :)

Kvällen fortsatte i Furuögrund med mat, bastu och massa kackel som det fort blir när vi ses alla brudarna. Tyvärr så fick jag batteritorsk så det blir inga bilder därifrån.

Idag så kan jag LUGNT lova att jag är mör i kroppen. Otränad som man är så har gårdagens nästan 2 timmars klängande i träd satt duktiga spår i mina obefintliga muskler. Lilla lätta Manne känns som en blyklump att lyfta!

Jag kan verkligen rekomendera detta ställe om ni ska ordna möhippa, födelsedagsjippon eller liknande! Googla på luftlandet så hittar ni kontaktuppgifter. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja herrejävlar alltså!! Min otroligt talande min säger en hel del.. haha! Men det var verkligen både läskigt, häftigt och framförallt jävligt kul!! :)



Kroppen ska vi inte tala om, det värker och sliter i varenda muskel idag. Men det är väl så de ska kännas när man fyllt 30? :)



Tack för igår!

2009-09-27 @ 16:26:30
Postat av: Annelie

Galet kul! Men mindre kul att gubben inte sa något om förändringarna.

2009-09-27 @ 17:51:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Såg riktigt kul ut!

2009-09-27 @ 18:47:44
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Sandra R

Mitt hjärta slog en liten volt när jag såg bilderna. Banan hade gärna fått vara några meter närmare marken. :) Nästa år får ni ta en tur i luftlandet, reunion.

2009-09-27 @ 19:08:57
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Veronica

Ser helkul ut. hur roligt är det inte att gå fotokursen? Är inte bara lite avis nu!



Jag och Jennifer dyker upp den 23:e...

Ha en trevlig söndag

2009-09-27 @ 20:34:00
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Ser helkul ut. hur roligt är det inte att gå fotokursen? Är inte bara lite avis nu!



Jag och Jennifer dyker upp den 23:e...

Ha en trevlig söndag

2009-09-27 @ 20:34:27
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Ser helkul ut. hur roligt är det inte att gå fotokursen? Är inte bara lite avis nu!



Jag och Jennifer dyker upp den 23:e...

Ha en trevlig söndag

2009-09-27 @ 20:35:20
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0