Glimtar från våran dag...


...dagen inleddes med en sångstund för lillebror innan vi åkte in till öppna förskolan, ett besök hos min mormor & affären.


...sångstund nr 2. Precis innan lunch.


...och slutligen sångstund nr 3(!) efter en lunch med en hel del tjafs. Nu börjar lillebror kunna hela registret med sånger :)!



...långprommis efter lunch. Vi var ute och gick i 2 1/2 timme med lite stopp för:



...blåbärsplockning!





...och inspektion & utfodring av får.


...jajjemensan, det blev dans idag med :)!


 
...dagens prinsessa-Isabella :)! Hon varvar mellan 3 "prinsessnamn"...Catrin, Isabella & Laisy.

En ganska typisk måndag då alla utom pappan i familjen är hemma. Imorgon så är det dagisdag för Agnes så då får vi se vad jag och Manne hittar på. Kanske bär det av in till stan för att fylla på depåerna av stadsluft, kanske blir vi kvar på hemmaplan och sätter igång med mina planerade projekt här hemma...vi får se :)!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst har du bett Pia anmäla lillan till dans-skolan för barn, hon har ju en framtid som primadonna, det kan man ju se på långa vägar. =)



Om du vill och har tid någon gång framöver skulle jag bli toppenglad om du skulle vilja knäppa ett par bilder på Malte. De du tog tidigare är ju så fina och det är kul att ha en uppdatering då det har gått ett tag sen dess.. Du får självklart en slant om du vill.

2009-09-21 @ 21:34:41
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Annelie

Dans och musik, vem brås hon på? :-)

2009-09-21 @ 22:10:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, vilka otroligt härliga bilder. Schyssta måndagar ni har, må jag säga! :)



Hur låter det när det spelas på gitarren? Hon ser rätt bekväm ut med den :)



Och superfin jacka har hon på sig i blåbärsskogen! Helt underbar! Lite ledsen att den inte finns i min storlek.



PÅ TORSDAG SMÄLLER DET!

2009-09-22 @ 22:35:37
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0