Färdigpåskat för i år

Ja då har påskhelgen lidit mot sitt slut. Gud så skönt med lite vardag igen! Det har varit intensiva dagar med massor på schemat. Middagar kors och tvärs och besök hit och dit. Men det har varit mycket trevliga dagar och väldigt trevligt väder :)!

Som avslutning på påskhelgen så har jag blivit uppvaktad på min födelsedag. Jag fick bl a en del bidrag till den kommande shoppingresan vilket var MYCKET uppskattat då vår- och sommarkläderna måste fyllas på i garderoben!!! Sandra och co hade tänkt till och gav mig ett påskägg fyllt med bl a goda korvar. Väldigt passande måste jag säga :)!  

Jag har varit superslö med kameran i helgen. Knappt tagit en enda bild! Men det ska jag ta igen img för då är det dags för...


Bild som Pia tog på mig vid förra studiofotograferingen.

Bägge batterierna ligger på ladding och jag är S-U-P-E-R-T-A-G-G-A-D!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag kan inte riktigt fatta att det är redan idag. Kul! :)



Jättesynd att Frida inte kunde följa däremot (såg på FB att hon skrivit det till dig).



Blir riktigt roligt iaf. Ska förbereda kameran ordentligt :)



Vi ses!

2010-04-06 @ 11:46:08
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Absolut!

Vi får tänka ut några idéer som vi vill testa och så ordna med modeller o rekvisita! :)

Ser redan fram emot nästa tillfälle. Tack för ikväll!

2010-04-07 @ 01:00:05
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0