Måndag efter en helg som bara försvann

Måndag och ny vecka! Tiden bara försvinner o veckorna till min jobbstart minskar med en hejdundrande fart! Men det känns helt ärligt inte alltför hemsk. Bara lite! Jag trivs att jobba. Men jag trivs vansinnigt bra att gå hemma med mina små troll också. Svår balansgång för att bli nöjd! Nu kommer jag att gå på heltid på en gång och det känns lite tungt!

På tal om jobb så har jag jobbat natt hela helgen. Jag var mycket skeptiskt att det skulle bli av då samtliga i familjen (bortsett från jag då) föll som furor i magsjuka precis innan helgen. Men jag har klarat mig. Hittills kanske jag bör tillägga!

Men guditider så osocial man blir av nattarbete. Jag är glad att jag hunnit träffa familjen lite mellan allt jobb och alla sovningar. Men det ger många timmar och lite extra i plånboken tack o lov! 



Fina fröken som har blivit helt besatt av klackskor, läffstipps (som hon säger), nagellack och rosa kläder. Pappan i huset är "överlycklig"!!! Jag höll på dö av skratt när de hade en fight igår fm om vilka leggings hon skulle ha. Eller när hon bara var tvungen att borsta håret och måla läffstipps (som eg är läppglans) innan de skulle ut i garaget, haha! Det är mammas girl!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Hihi, vilken härlig tjej! Hon vet vad hon vill (och det är bra). Visst är det härligt när deras personlighet kommer fram mer och mer och man får ta del av deras fantastiska formuleringar och funderingar?

2010-04-20 @ 08:12:55
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Annelie

Inte mycket butch över henne inte ;-)

2010-04-20 @ 08:22:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Helena M

Supersnyggt, kommer ihåg när mina tjejer var så piffiga också, tur det går över en tid, tills de är tonåringar och inte kan åka och handla om de inte får tvätta håret och sminka sig :-)

2010-04-20 @ 15:58:41
Postat av: Tessan

Hälsa Agnes (och Jimmy) att moster kommer att ta med sig massor av smink när hon kommer upp i sommar! =)

2010-04-20 @ 18:42:30
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Tessan

Och många olika krämer också!

2010-04-20 @ 18:43:11
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Johanna

Bettan: Ja det är helt underbart!

Annelie: Näe inte mycket :)!

Helena: Haha, ngt att förbereda sambon mentalt på då :)!

Tessan: Det tvivlar jag inte en sekund på!!!

2010-04-20 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0