Måndag

Det är snudd på att jag gillar måndagar nästan lika mycket som fredagar. Måndagar är våran slappardag. Pjåta på hemma och bara känna lugnet är så skönt efter helgernas ofta ganska späckade schema. Jag kommer att sakna våra måndagar när jag börjar om att jobba!

Vi var ute på en promenad i morse. Bägge ungarna i Emmaljungan, Agnes med Manne i knät. Halleluja! Det gick men det var TUNGT!

Lite senare idag så väntar Agnes gympa och ännu senare spinning för min del. Däremellan så ska Jimmy på möte så vi går lite omlott idag. Men det funkar det med! 

Hoppas ni får en fin måndag! 


Vi kör med flätor här idag :)!

Kommentarer
Postat av: mormor

Sååå fina ni är!!!

2010-04-26 @ 13:33:22
Postat av: Annelie

Måndagskram!

2010-04-26 @ 14:30:40
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Nattie

Vad fina ni är, båda två!!:-)

Kram

2010-04-26 @ 16:10:22
Postat av: Anna G

Håller mer mormora! Ni är verkligen fiiiina!

kram Anna

2010-04-26 @ 20:43:27
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0