Tidiga tisdag

Om jag bortser från att sonen vaknade 05.20(!!!!) och var skitnödig så att vi blev tvugna att stiga upp och att jag blev påbackad av en bil under dagislämningen så har det här varit en riktigt bra dag. Och trots våran sjuuukt tidiga uppstigning så har jag faktiskt känt mig oförskämt pigg hela dagen.

Efter dagishämtningen så åkte jag och Agnes in till stan för att bl a köpa en present till Mannes kommande 1-årsdag. Nu undrar jag bara..."ÄR ALLA LEKSAKSTILLVERKARE GRAVT HÖRSELSKADADE ELLER VILL DE BARA JÄVLAS MED ALLA STACKARS SMÅBARNSFÖRÄLDRAR???" Man kan ju nästan tro det då alla leksaker som låter har en ljudvolym som skulle kunna väcka den döda!

De små liven sover sedan länge. Så går det när man är uppe före tuppen! Jag lär helt säkert också göra en mycket tidig kväll men nu ska jag dö i soffan en stund!


Jag & den allra finaste prinsen...

Kommentarer
Postat av: Sandra R

:D Va? Jag hör inte vad du skriver, det är sånt jädra liv på alla leksaker här hemma. ;) Håller med dig, vad är det som får tillverkarna att tro att barnen behöver förstöra sin hörsel i tidiga år? Det kommer ju med tonåren och hörlurarna.

Vi har faktiskt en Byggare Bob-telefon som knappt hörs, perfekt leksak.

2010-04-20 @ 22:22:04
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Bettan

SILVERTEJP! Det sätter vi över högtalarna på alla ljudleksaker, det dämpar effektivt. :-D

2010-04-21 @ 08:17:38
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Frida

Silvertejp var ett bra tips! =)

Tänk att han blir hela 1 år imorgon... Stora grabben =)

2010-04-21 @ 08:36:47
Postat av: Sandra

Förstår inte riktigt hur du lyckas ta så otroliga fina bilder då du själv är med på dem?

2010-04-21 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0