Vilket klipp :)

Då syftar jag inte på gårdagens klippning utan mitt besök på Phonehouse igår! Jag gick dit med min felskickade mobil och drog hela snyfthistorien om alla turer som har varit kring mitt mobilköp, min 2 månaders långa väntan och mitt bemötande av huvudkontoret. Killen på affären tyckte så synd om mig att han erbjöd mig en betydligt bättre och betydligt dyrare mobil för samma peng! Tjo hooo, ett sådant erbjudande hade jag verkligen inte väntat mig!!! 

Klippet blev jag också nöjd med. Hon fick fria händer och valde att klippa mig ung som hon gjorde förra sommaren. Men...jag ska faktiskt dit nästa vecka igen för jag och frissan var inte riktigt överens om uppklippningen. Hon ville inte klippa upp mer än vad hon gjorde utan sa åt mig att gå hem och känna efter hur det känns för att sedan bestämma mig om jag vill ta mer eller inte. Hon trodde att jag skulle ångra mig om hon tog mer. Redan igår kväll så kände jag att jag vill ha bort mer hår så det blir en ytterliggare justering till veckan :)!

Före:


Efter:



Nu måste jag gå och väcka upp den minsta korven som tagit en sen powernap. Jag är inte alls så förtjust i när det blir så här sena sovningar men han hade aldrig orkat vara uppe till läggdax idag. Det hade då inte blivit en rolig kväll iaf! Jag ska fota honom så ska ni få se hur han ser ut nu. Det hände en "liten" olycka i garaget igår så han är inte så snygg.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Du är skitsnygg! :)

2010-04-29 @ 19:27:15
Postat av: Sandra R

Grattis till mobilklippet!

Och jag gillar uppklippet av håret. Det ser mer levande ut och dessutom kommer det att svalka skönt i sommar.

2010-04-29 @ 19:46:04
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Håret blev superfint! Visst kan ett bra bemötande och lite service pigga upp enormat. Härligt!

kram

2010-04-29 @ 20:33:02
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Annelie

Superfint!

2010-04-29 @ 21:30:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jättefin i håret blev du. Härligt!



Har du hört något mer om ps-kursen? Jag är gärna med om det blir något. Lite oväntat att det skulle vara i Båtvik bara men vad kul!

Promenader är jag också gärna med på men vi avvaktar lite tills det börjar kännas bättre, ska börja lite lugnt.

2010-04-29 @ 23:12:23
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: LInda J

Lika fin som alltid =)

2010-04-30 @ 07:43:43
Postat av: Nattie

Du blev skitsnygg i håret!! Jag skulle gärna också klippa mig kort och upp så där i nacken, men du vet, har man självlockigt så vill man ju inte gärna göra det. Risken är ju att frisyren mest liknar ett affro..

2010-04-30 @ 08:55:30
Postat av: Pia

Hallå!



VILKA KLIPP!

Otroligt fina klipp båda två :D



Härligt att phonehouse kunde vara lite schyssta, de kände nog att de höll på att förlora en kund + skulle få en hel del skit om de inte uppvägde det lite och fick dig på bra humör igen. :)



Och håret är jättefint! Hur menar du med klippa upp mer? Kortare i nacken? Mer uttunnat? Känns somrigt o härligt iaf.



Vad är det för PS-kurs lisa frågar om? Supernyfiken o taggad!

2010-04-30 @ 10:28:56
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anna G

Riktigt klipp! Men när man verkligen är inställd på att ta mycket så vill man verkligen att de ska göra det! :)

Sv: Du måste verkligen testa! Gratängen var goood! Sen inbillar jag mig att den är mycket nyttigare än den vanliga potatisgratängen! :)

Hoppas att gårkvällen var trevligt!

Kram Anna

2010-05-01 @ 10:26:38
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Åsa

Snyggt!!

2010-05-05 @ 15:39:05
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0