Februari och en himla massa födelsedagar



Nu väntar två månader fyllda av födelsedagar och uppvaktningar! Det är inte klokt hur många i våran släkt och även några av våra vänner som fyller år just i februari och mars!!! Idag så fyller som jag nämnt Jimmy år men det känns som vi firat honom nog med kalas i dagarna två. Det blir bara en lite finare middag i all enkelhet för familjen idag.


Jimmy trodde att han fyller 32 år idag. Men så är inte fallet :)!

Oj vad bitigt vi har ute idag! Tjugotre kalla minusgrader visade termometern när vi steg upp imorse. Då är det inte speciellt lockande att gå ut! Men vi trotsade ändå kylan och gick ut en stund efter lunch. Det var då uppfriskande kan jag lova!!!

Snart väntar barngympa och senare ikväll så blir det spinning för egen del. Kanske, kanske lite fusksol därimellan oxå :)! Man kan ju inte direkt skryta med någon imponerande hudfärg så här års! Jag brukar försöka sola 1-2 ggr/vinter.


Några storlekar för liten kanske??? Den här overallen, i strl 80, hade jag tänkt att Manne skulle ha nästa vinter men den lille rackaren han växer i rekordfart så den fick plockas fram redan i vinter!


Kommentarer
Postat av: Jottan

Det är något visst med att prova kläder! Hemma hos oss trycker Emil sig gärna i Ebba pyttebyxor och pyttetröjor :-)

2010-02-01 @ 16:11:18
Postat av: Sandra R

s Agnes kände väl sig smäcker i overallen?

Jaså, J vet inte hur gammal han är? Hoppas det blir en riktigt smarrig middag, du brukar väl laga god mat.

Fina tulpaner, jag tål inte såna längre. Trist, de är både fina och prisvärda.

2010-02-01 @ 16:22:39
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0