Toppenlördag, sämre söndag...

Wow vilken helg det har varit!!! Eller större delar av den kanske jag ska säga!

Lördagens bjöd på ett helt underbart väder. Jimmy tog Agnes och drog ut med skotern tidigt på morgonen för att fiska. Själv så kände jag lugnet innan jag och Manneproppen begav oss ut på en 2 timmars lång promme. Så himla fint det är ute nu och man blir så lycklig att det inte finns ord för det!

Det finaste och absolut gladaste promenadsällskapet man kan tänka sig :)!

 

På em så var det bara att packa ihop ungar och grejer för ett helt kompani och lämna över hela packet till barnvakten för att sedan åka på festligheter. Det visade sig bli en riktigt lyckad 40-års fest. Sen att nästan alla gammbrudar var samlade gjorde det hela ännu bättre!!!  

Jag brukar ju sällan kunna bjuda på några partypix eftersom systemkameran har ett visst alkoholförbud. Men den här gången så hade jag faktiskt lånat Sandras lilla digitala så här kommer några glimtar...

 

 
Snyggaste brudarna, haha!


...kanske inte lika snygga men det klassiska partytricket måste ju göras :)!


Den obligatoriska toasminkningen på tjejernas.


Snyggaste vännerna :)


Jag och kapten rödskägg.

Sen så kom det faktiskt en söndag oxå. En sämre sådan ska jag ärligt erkänna! Jag kände av sviterna från lördagen så pass att jag blev hemmavid när hela övriga familjen brassade ut med skotern i det bästa vädret vi haft hittills i vinter. Det smärtade och jag lovade mig själv flera, flera gånger att a-l-d-r-i-g mer inta någon form av alkoholhaltig dryck. Ja iaf inte på ett bra tag! Eller någon vecka iaf ;)! Så ovärt det känns när man blir helt off dagen efter. Tur att det inte händer alltför ofta!!! Men jag borde ha förstått vad som väntade när jag helt glömde intaget av hederligt vatten under lördagskvällen *morr*!

Idag har jag jobbat! Riktigt kul var det även om väckaren ringde oförskämt tidigt imorse!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det blir alkohol när du kommer hit!!

2010-02-16 @ 00:49:42
URL: http://www.nogg.se/jerry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0