Jag tror det stavas s-e-m-e-s-t-e-r



Idag har jag njutit av min första semesterdag! Eller njutit var nog att ta i. Jag trodde allvarligt att mina hjärnhalvor hade separerat imorse när jag vaknade. Huvudvärken from hell hade infunnit sig och jag misstänker starkt att den goda röda drycken som intogs igår kväll var en stark bidragande faktor. Nåja, efter att ha sovit bort i stort sett halva dagen så började jag känna mig som en människa igen. Trist bara att sova bort en ljuvlig sommardag!!!

Vi var på byns pub igår kväll där de hade en trubadur som spelade. Jättemysigt! 

Idag så styrde vi cyklarna in till Byske där vi fick middag av svärmor. En sista middag tillsammans med Martina som lämnade norrland i afton. Så nu får vi se om vi tar oss till Göteborg innan jul (hoppas) eller om det blir till jul som vi ses nästa gång.  

Imorgon så får vi Stockholmsbesök så nu håller jag på att röjja här hemma så de har någonstans att bo.


En halvtaskig mobilbild från gårdagskvällen.



Semesterjag :)))

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt! Bortsett från huvudvärken då...

Njut och så hoppas jag att vi ses snart.

Kramar från Mantelgatan!

2010-07-16 @ 08:06:36
Postat av: Anonym

2010-07-17 @ 21:35:08
Postat av: Jean

Gå över till sommarens drink. Appeltini (vete fan hur det stavas) 4cl vodka 2cl sourz spirit apple (finns på bolaget) och fyll upp med sodavatten (blir godare med fruktsoda) och njut. Inte lika manligt som vhiskey on the rocks, men "va fan".

Inge hang bang.

2010-07-17 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0