Semestertider

Jag kan då definitivt inte klaga över en dålig start på semestern! Vilket väder vi har haft! Och som pricken över i:et supertrevligt besök av två familjer från södra delarna av landet hela helgen. Den sista familjen lämnade oss i förmiddags och nu är det helt plötsligt jättetomt här hemma. Från fullt ös till kolugnt. Det är alltid samma skumma känsla. Jimmy åkte också iväg idag. På en mycket efterlängtad fiskeresa med grabbarna. Agnes konstaterade under dagen att vi faktiskt klarar oss ganska bra utan honom. Hon menade på att hon är så bra hjälp för mig här hemma! Idag så har hon faktiskt fått visa prov på det för guditider vad vi har städat o röjjt! Tre familjer under samma tak genererar en heeeel deeeel städning. Och tvätt! Men det är det värt :)!



Tanken var att ladda upp massa fler bilder men blogg.se verkar inte vara på min sida ikväll. Jag ger upp o lägger ut några på facebook istället så kan ni kolla där.

 

Kommentarer
Postat av: Nattie

Visst är det underbart med denna värme?! I just love it :-) Ni ser ut att haft en väldigt trevlig helg. Kram N

2010-07-19 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0