En mycket härlig tisdag

Idag har vi haft en heldag på stranden. Sååå härligt trots att det till en början inte var någon värme utan riktigt blåsigt och molnigt. Men efterhand så sprack solen fram mer o mer och vinden avtog. Vid 18-tiden så lämnade vi plajjan trots att jag kände att vi hade kunnat stanna kvar hur länge som hellst för det var så gudomligt skönt :)!  


Syrran pressar i solen. Hon säkrar brännan med en stickad polotröja, haha! Nä jag tror att hon var orolig att hon skulle blända oss andra om hon tog av sig kläderna ;)! Den biten stod Sandra för. Bländningen alltså :)! Fast jag kan avslöja att Therese och Sandra var faktiskt de enda, förutom ungarna, som badade!!!


Barnens kusin Valle var på g!


Faster Sandra och Valle

Jag hade jättesvårt i afton för att bestämma mig om jag skulle gå ut o svira ikväll eller inte. Den vanliga beslutsvåndan med andra ord! Men när klockan var efter 20, barnen fortfarande olagda och jag oduschad så blev beslutet inte särkilt svårt. Dessutom så måste jag upp med ungarna img eftersom Jimmy fortfarande är borta. Så istället för en rolig kväll på Lanternan så kommer jag att ägna min kväll till att ta reda på ett ton ren tvätt. Hejja vuxenpoäng ;)!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Tusen tack snälla du!



Jag är helt tagen av precis alla dina bilder. Har verkligen försökt ta bilder med min kamera utan blixt, men det går inte. När jag stänger av den även på dagtid så blir slutartiden så lång att det är precis omöjligt att ta en bild med ens lite skärpa.

Kliiiiii----------iiicccckkk.

Har kollat inställningarna, men hittar inget att ändra.

2010-07-20 @ 21:22:49
Postat av: Annelie

Du har jæmt så fina bilder. Jag får inte ens till text just nu.



/nattarbeterskan, fast i solo

2010-07-21 @ 02:50:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0