Färdigjobbat

20 nattimmar på jobbet avklarat! Känns riktigt fint! Det har gått riktigt bra att hålla mig vaken de långa nattimmarna (visserligen med en sjuk överkonsution av kaffe) och även att sova på dagarna. Det var dock liiite jobbigt idag att stiga upp när jag kände att jag kunde ha sovit flera timmar till. Men men, jag måste ju kunna somna ikv!

Men det här med nattjobb kan ju inte vara särkilt nyttigt för kroppen. Jobba när man brukar sova och tvärtom. Ställa om kroppen på att vara vaken hela nätter och sedan vända tillbaka dygnsrytmen igen. Jag fattar inte hur en del orkar att jobba så här jämt!

Idag så blir det en lugn innedag. Vi har inte så mycket val då snön fullkomligt VRÄKER ner ute. Jimmy och Agnes tog precis skotern för att åka och kolla på hockeyn. Det går inte att köra bil på våran gård nu pga all snö :)! Själv så måste jag ta tag i ett mount everestberg av tvätt och sen blir det ett dubbelpass på gymmet. Skönt!

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Jag har fått en ny variant på den här bilden där hon har lagt på lite skuggor. Blev faktiskt mycket bättre!!!


Hon har även fixat till orginalbilden lite. Jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man orkar eftersom man får vara ledig nio dagar var tredje vecka :-) Men visst, det är ju allmänt känt att man dör i förtid av nattarbete. Så jag ska inte göra det för evigt. I Danmark är faktiskt bröstcancer klassat som arbetsskada för nattarbetare, bara för att hormonerna kastas om av att vara vaken på fel tider.

2010-03-28 @ 18:54:26
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hade tänkt idag att jag skulle kommentera bilderna på Agnes nedan. Så fanns de här igen! Ännu finare denna gång. Skuggan på PS-bilden gjorde verkligen skillnad! Hur blir orginalbilden om du kapar den lite upptill?

Hon är så söt er lilla prinsessa! <3

Kram!

2010-03-28 @ 20:46:41
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken otroligt fin bild på Agnes! Tänk vad PS kan göra med en bild. Det vore drömmen att kunna behärska det.



Skönt att höra att det är nån fler som blir handlingsförlamad av snön :-) Jag blir helt matt då man först måste spendera 1 timme med att skotta infarten innan man kan köra ut bilen..

2010-03-29 @ 12:12:48
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Super-vackra bilder. Vad är det för kamera du har? Jag tänkte köpa en ny snart...

kram

2010-03-30 @ 10:54:34
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0